Pomoc
Opcje zaawansowane / Umowy własne
Opcja pozwala na dodanie do Panelu klienta własnej umowy z firmą kurierską. Dzięki temu za pośrednictwem Furgonetki można nadawać przesyłki po stawkach ustalonych indywidualnie z przewoźnikami.Jak skonfigurować Umowy własne?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia.
Krok 2 Z menu po lewej stronie wybierz opcję Umowy własne.
Krok 3 Kliknij kafelek z przewoźnikiem, z którym posiadasz umowę własną.
Krok 4 Po wybraniu firmy kurierskiej, uzupełnij formularz i zapisz zmiany. Jeśli nie dysponujesz wymaganymi danymi do API, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym od danego przewoźnika.
Krok 5 Po zapisaniu zmian, Twoje umowy własne są poprawnie skonfigurowane. Oznacza to, że możesz już nadawać przesyłki według indywidualnie ustalonych stawek z danym przewoźnikiem.
Pamiętaj, w każdym momencie możesz edytować lub usunąć umowę własną, wybierając odpowiednią opcję po prawej stronie wiersza z daną firmą kurierską.
W dowolnej chwili możesz również skonfigurować kolejnego przewoźnika. Wystarczy, że klikniesz przycisk Dodaj własną umowę.
Dodaną umowę własną zobaczysz również w formularzu zamówienia przesyłki. Będzie ona widoczna w formie kafelka z danym przewoźnikiem.
Na kafelku zobaczysz nazwę firmy kurierskiej, a poniżej “Nazwę wyświetlaną”, która została podana w trakcie konfiguracji.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280