Help
Opcje zaawansowane / Umowy własne
Opcja pozwala na dodanie do Panelu klienta własnej umowy z firmą kurierską. Dzięki temu za pośrednictwem Furgonetki można nadawać przesyłki po stawkach ustalonych indywidualnie z przewoźnikami.Jak skonfigurować Umowy własne?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia.
Krok 2 Z menu po lewej stronie wybierz opcję Umowy własne.
Krok 3 Kliknij kafelek z przewoźnikiem, z którym posiadasz umowę własną.
Krok 4 Po wybraniu firmy kurierskiej, uzupełnij formularz i zapisz zmiany. Jeśli nie dysponujesz wymaganymi danymi do API, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym od danego przewoźnika.
Krok 5 Po zapisaniu zmian, Twoje umowy własne są poprawnie skonfigurowane. Oznacza to, że możesz już nadawać przesyłki według indywidualnie ustalonych stawek z danym przewoźnikiem.
Pamiętaj, w każdym momencie możesz edytować lub usunąć umowę własną, wybierając odpowiednią opcję po prawej stronie wiersza z daną firmą kurierską.
W dowolnej chwili możesz również skonfigurować kolejnego przewoźnika. Wystarczy, że klikniesz przycisk Dodaj własną umowę.
Dodaną umowę własną zobaczysz również w formularzu zamówienia przesyłki. Będzie ona widoczna w formie kafelka z danym przewoźnikiem.
Na kafelku zobaczysz nazwę firmy kurierskiej, a poniżej “Nazwę wyświetlaną”, która została podana w trakcie konfiguracji.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280