Jak możemy Ci pomóc?

Integracje ze Sklepami / OpenCart

Dzięki integracji OpenCart (ver. 3.x i wyższej) z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 

 

 Krok 1  Pobierz plik wtyczki: furgonetka_1.0.1.zip. Rozpakuj pobrany zip, a plik "furgonetka.php" umieść, np. korzystając z klienta FTP w katalogu: catalog/controller/api.

 

 Krok 2  Zaloguj się do panelu administracyjnego swojego sklepu. Z lewego menu wybierz System > Users> API. Kliknij ikonę plusa, aby dodać nowy wpis. 

 

 Krok 3  Ważne: W polu API Username wpisz "Furgonetka", a następnie wygeneruj klucz API, używając przycisku Generate. Zatwierdź zmiany, klikając ikonę dyskietki.

 

 Krok 4  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Sklepy i przejdź do Skonfiguruj sklep, następnie kliknij w przycisk OpenCart. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.

 

 Krok 5  Wpisz wymagane dane: 

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),

- Adres sklepu (ważne, aby adres wskazywał na plik index.php, np. http://twojsklep.pl/index.php),

- Klucz API, który utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie OpenCart (Krok 3).

Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.

 

Dodano właśnie źródło sprzedaży OpenCart. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.

Ważne: Jeśli dodałeś Allegro jako źródło zamówień bezpośrednio w swoim sklepie, pamiętaj, że podczas synchronizacji z tym sklepem zamówienia z dodatkowego źródła Allegro zostaną pominięte podczas pobierania i nie pojawią się na liście w zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem