How can we help you?

Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?

Przesyłki odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta.

Każda z firm kurierskich realizuje zlecenia według własnych zasad, dlatego termin odbioru przesyłki od nadawcy będzie zależał od tego, którego przewoźnika wskażesz w zamówieniu.

Podczas składania zamówienia będziesz mieć możliwość zaproponowania terminu (daty i przedziału godzinowego), w którym nadawca chciałby przekazać przesyłkę. Opcja ta jest bezpłatna i dostępna po zapisaniu zamówienia w jego podsumowaniu dla przesyłek FedEx, UPS, DHL oraz DPD (oprócz paczek importowych z zagranicy do Polski, których odbiór może potrwać do 3 dni roboczych po zarejestrowaniu zamówienia).

Wyjątki, dla których nie ma możliwości zaproponowania terminu nadania przesyłki to: 

  • GLS - paczki z Polski odbierane są z reguły następnego dnia roboczego po zamówieniu (maksymalnie do 2 dni roboczych). Zamówienia importowe wprowadzone do godziny 23:00 zazwyczaj są realizowane następnego dnia roboczego, a wprowadzone po godzinie 23:00 drugiego dnia roboczego po zamówieniu.
  • Inpost - dla tego przewoźnika nie wybierzesz planowanej daty nadania. Obowiązuje jednak godzina graniczna. Jeśli nadasz paczkę przed godziną wskazaną dla Twojego obszaru, zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.
  • Strefa „A” do godziny 16:00,
  • Strefa „B” do godziny 15:00,
  • Strefa „C” do godziny 14:00,
  • Strefa „D” do godziny 13:00.
    Godzinę graniczną dla Twojej lokalizacji sprawdzisz dzięki opcji „dostępne daty nadania” widocznej w formularzu zamówienia.
     
  • Meest - przesyłki odbierane są od 1 do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia.
  • DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.

 

UWAGA: Przewoźnicy nie mogą przewidzieć, ile zamówień z tym samym terminem otrzymają od innych nadawców, dlatego daty podjazdu i przedziały godzinowe wskazane w zamówieniach nie są przez nich gwarantowane.

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept