Search by category
Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
Przesyłki odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta.
Każda z firm kurierskich realizuje zlecenia według własnych zasad, dlatego termin odbioru przesyłki od nadawcy będzie zależał od tego, którego przewoźnika wskażesz w zamówieniu.
Podczas składania zamówienia będziesz mieć możliwość zaproponowania terminu (daty i przedziału godzinowego), w którym nadawca chciałby przekazać przesyłkę. Opcja ta jest bezpłatna i dostępna po zapisaniu zamówienia w jego podsumowaniu dla przesyłek FedEx, UPS, DHL oraz DPD (oprócz paczek importowych z zagranicy do Polski, których odbiór może potrwać do 3 dni roboczych po zarejestrowaniu zamówienia).
Wyjątki, dla których nie ma możliwości zaproponowania terminu nadania przesyłki to:
- GLS - paczki z Polski odbierane są z reguły następnego dnia roboczego po zamówieniu (maksymalnie do 2 dni roboczych). Zamówienia importowe wprowadzone do godziny 17:00 są realizowane następnego dnia roboczego, a wprowadzone po godzinie 17:00 drugiego dnia roboczego po zamówieniu;
- Inpost Kurier - zamówienia wprowadzone w dni robocze do godziny 12:00 z reguły realizowane są tego samego dnia, a wprowadzone po 12:00 następnego dnia roboczego po zamówieniu;
- Meest - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu.
UWAGA: Przewoźnicy nie mogą przewidzieć, ile zamówień z tym samym terminem otrzymają od innych nadawców, dlatego daty podjazdu i przedziały godzinowe wskazane w zamówieniach nie są przez nich gwarantowane.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280