Pomoc
Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
Przesyłki odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta.
Każda z firm kurierskich realizuje zlecenia według własnych zasad, dlatego termin odbioru przesyłki od nadawcy będzie zależał od tego, którego przewoźnika wskażesz w zamówieniu.
Podczas składania zamówienia będziesz mieć możliwość zaproponowania terminu (daty i przedziału godzinowego), w którym nadawca chciałby przekazać przesyłkę. Opcja ta jest bezpłatna i dostępna po zapisaniu zamówienia w jego podsumowaniu dla przesyłek FedEx, UPS, DHL oraz DPD (oprócz paczek importowych z zagranicy do Polski, których odbiór może potrwać do 3 dni roboczych po zarejestrowaniu zamówienia).
Wyjątki, dla których nie ma możliwości zaproponowania terminu nadania przesyłki to:
- GLS - paczki z Polski odbierane są z reguły następnego dnia roboczego po zamówieniu (maksymalnie do 2 dni roboczych). Zamówienia importowe wprowadzone do godziny 23:00 zazwyczaj są realizowane następnego dnia roboczego, a wprowadzone po godzinie 23:00 drugiego dnia roboczego po zamówieniu.
- Inpost - dla tego przewoźnika nie wybierzesz planowanej daty nadania. Obowiązuje jednak godzina graniczna. Jeśli nadasz paczkę przed godziną wskazaną dla Twojego obszaru, zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.
- Strefa „A” do godziny 16:00,
- Strefa „B” do godziny 15:00,
- Strefa „C” do godziny 14:00,
- Strefa „D” do godziny 13:00.
Godzinę graniczną dla Twojej lokalizacji sprawdzisz dzięki opcji „dostępne daty nadania” widocznej w formularzu zamówienia.
- Meest - przesyłki odbierane są od 1 do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia.
- DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.
UWAGA: Przewoźnicy nie mogą przewidzieć, ile zamówień z tym samym terminem otrzymają od innych nadawców, dlatego daty podjazdu i przedziały godzinowe wskazane w zamówieniach nie są przez nich gwarantowane.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280