Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?

Przesyłki odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta.

Każda z firm kurierskich realizuje zlecenia według własnych zasad, dlatego termin odbioru przesyłki od nadawcy będzie zależał od tego, którego przewoźnika wskażesz w zamówieniu.

Podczas składania zamówienia będziesz mieć możliwość zaproponowania terminu (daty i przedziału godzinowego), w którym nadawca chciałby przekazać przesyłkę. Opcja ta jest bezpłatna i dostępna po zapisaniu zamówienia w jego podsumowaniu dla przesyłek FedEx, UPS, DHL oraz DPD (oprócz paczek importowych z zagranicy do Polski, których odbiór może potrwać do 3 dni roboczych po zarejestrowaniu zamówienia).

 

 

Wyjątki, dla których nie ma możliwości zaproponowania terminu nadania przesyłki to: 

  • GLS - paczki z Polski odbierane są z reguły następnego dnia roboczego po zamówieniu (maksymalnie do 2 dni roboczych). Zamówienia importowe wprowadzone do godziny 17:00 są realizowane następnego dnia roboczego, a wprowadzone po godzinie 17:00 drugiego dnia roboczego po zamówieniu;
  • Inpost  Kurier - zamówienia wprowadzone w dni robocze do godziny 12:00 z reguły realizowane są tego samego dnia, a wprowadzone po 12:00 następnego dnia roboczego po zamówieniu;
  • Meest - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu.
  • Xpress Delivery - zamówienia wprowadzone do godziny 20:00 realizowane są tego samego dnia. 
  • DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.
  • Pall-Ex – kurier odbiera przesyłki maksymalnie do 3 dni roboczych, a po wyborze usługi dodatkowej Premium tego samego dnia roboczego lub kolejnego (w zależności, czy zamówienie było złożone przed czy po godzinie 10:00).

 

UWAGA: Przewoźnicy nie mogą przewidzieć, ile zamówień z tym samym terminem otrzymają od innych nadawców, dlatego daty podjazdu i przedziały godzinowe wskazane w zamówieniach nie są przez nich gwarantowane.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Hinzufügen Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka verwendet Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie deren Speicherung zu. OK