Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Integracja / Shoper

Dzięki aplikacji Furgonetka.pl dostępnej na platformie Shoper będziesz miał dostęp do oferty aż 12 firm kurierskich i w łatwy sposób usprawnisz zarządzanie wysyłką zamówień bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu.

 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Shoper, przejdź do Dodatki i integracje -> Aplikacje.

 

 Krok 2  Wyszukaj aplikację Furgonetka.pl i kliknij ikonę Zainstaluj.

 

 Krok 3  Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App Store i wciśnij Instaluj.

 

Po aktywacji aplikacji i pierwszym utworzeniu przesyłki kurierskiej dla konkretnego zamówienia pojawi się okno do wprowadzenia danych. Wpisz takie same dane (e-mail oraz hasło), których używasz w serwisie Furgonetka.pl lub się zarejestruj. 

Szczegółową instrukcję obsługi aplikacji Furgonetka.pl znajdziesz w artykule: Aplikacja: Furgonetka.pl.

 


 

Konfiguracja mapy punktów

 

Aplikacja Furgonetka.pl dostępna na platformie sprzedażowej Shoper umożliwia wyświetlenie w koszyku sklepu mapy punków odbioru przesyłek.

 

 Krok 1  Jeśli chcesz dać swojemu klientowi możliwość wskazania punktu odbioru na mapie, po zalogowaniu się do platformy Shoper przejdź do Dodatki i integracje -> Moje Aplikacje i kliknij logo aplikacji Furgonetka.pl.



 Krok 2
 Następnie z dostępnych opcji wybierz Ustawienia.



 Krok 3  W nowym oknie znajdź sekcję firmy kurierskiej, dla której chcesz wyświetlić mapę i z listy wybierz utworzoną wcześniej w Shoperze metodę dostawy (Konfiguracja -> Sprzedaż i dostawy -> Dostawy). Lewym przyciskiem myszy wskaż daną metodę i zapisz zmiany.

 

Od teraz kiedy klient w koszyku sklepu jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej. 

 

 

Jeżeli będziesz chciał wyłączyć wyświetlanie mapy, wystarczy, że odznaczysz na liście z  Krok 3  metodę dostawy, używając skrótu CTRL + (lewy przycisk myszy) zapisując przy tym wprowadzone zmiany. 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert
Aleksandra
Ewa
Łukasz
Anna
Sylwia
Aleksandra
Martyna
Grzegorz
Joanna
Angelika
Magdalena
Arkadiusz
Anna
Wiktoria
Martyna
Paulina
Paulina
Paulina
Natalia
Kinga

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem