Jak możemy Ci pomóc?

Integracja / Shoper

Dzięki aplikacji Furgonetka.pl dostępnej na platformie Shoper masz dostęp do oferty aż 13 firm kurierskich i w łatwy sposób usprawnisz zarządzanie wysyłką zamówień bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu.

 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Shoper, przejdź do Dodatki i integracje -> Aplikacje.

 

 Krok 2  Wyszukaj aplikację Furgonetka.pl i kliknij ikonę Zainstaluj.

 

 Krok 3  Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App Store i wciśnij Instaluj.

 

Po aktywacji aplikacji i pierwszym utworzeniu przesyłki kurierskiej dla konkretnego zamówienia pojawi się okno do wprowadzenia danych. Wpisz takie same dane (e-mail oraz hasło), których używasz w serwisie Furgonetka.pl lub się zarejestruj. 

Szczegółową instrukcję obsługi aplikacji Furgonetka.pl znajdziesz w artykule: Aplikacja: Furgonetka.pl.

 


 

Konfiguracja mapy punktów

 

Aplikacja Furgonetka.pl dostępna na platformie sprzedażowej Shoper umożliwia wyświetlenie w koszyku sklepu mapy punków odbioru przesyłek.

 

 Krok 1  Jeśli chcesz dać swojemu klientowi możliwość wskazania punktu odbioru na mapie, po zalogowaniu się do platformy Shoper przejdź do Dodatki i integracje -> Moje Aplikacje i kliknij logo aplikacji Furgonetka.pl.



 Krok 2
 Następnie z dostępnych opcji wybierz Ustawienia.



 Krok 3  W nowym oknie znajdź sekcję firmy kurierskiej, dla której chcesz wyświetlić mapę i z listy wybierz utworzoną wcześniej w Shoperze metodę dostawy (Ustawienia -> Obsługa zamówień -> Formy dostawy). Lewym przyciskiem myszy wskaż daną metodę i zapisz zmiany.

 

Od teraz kiedy klient w koszyku sklepu jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej. 

 

 

Jeżeli chcesz wyłączyć wyświetlanie mapy, wystarczy, że odznaczysz na liście z  Krok 3  metodę dostawy, używając skrótu CTRL + (lewy przycisk myszy) zapisując przy tym wprowadzone zmiany. 

Poniższe instrukcje przeprowadzą Cię przez proces zamawiania przesyłek w kilku prostych krokach:

  1. Shoper - instrukcja zamawiania
  2. Shoper - zamawianie poprzez "Szybką akcję"
  3. Shoper - zamawianie zbiorcze
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem