Szukanie wg kategorii
Integracja / Shoper
Dzięki aplikacji Furgonetka.pl dostępnej na platformie Shoper masz dostęp do oferty aż 13 firm kurierskich i w łatwy sposób usprawnisz zarządzanie wysyłką zamówień bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Shoper, przejdź do Dodatki i integracje -> Aplikacje.
Krok 2 Wyszukaj aplikację Furgonetka.pl i kliknij ikonę Zainstaluj.
Krok 3 Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App Store i wciśnij Instaluj.
Po aktywacji aplikacji i pierwszym utworzeniu przesyłki kurierskiej dla konkretnego zamówienia pojawi się okno do wprowadzenia danych. Wpisz takie same dane (e-mail oraz hasło), których używasz w serwisie Furgonetka.pl lub się zarejestruj.
Szczegółową instrukcję obsługi aplikacji Furgonetka.pl znajdziesz w artykule: Aplikacja: Furgonetka.pl.
Konfiguracja mapy punktów
Aplikacja Furgonetka.pl dostępna na platformie sprzedażowej Shoper umożliwia wyświetlenie w koszyku sklepu mapy punków odbioru przesyłek.
Krok 1 Jeśli chcesz dać swojemu klientowi możliwość wskazania punktu odbioru na mapie, po zalogowaniu się do platformy Shoper przejdź do Dodatki i integracje -> Moje Aplikacje i kliknij logo aplikacji Furgonetka.pl.
Krok 2 Następnie z dostępnych opcji wybierz Ustawienia.
Krok 3 W nowym oknie znajdź sekcję firmy kurierskiej, dla której chcesz wyświetlić mapę i z listy wybierz utworzoną wcześniej w Shoperze metodę dostawy (Ustawienia -> Obsługa zamówień -> Formy dostawy). Lewym przyciskiem myszy wskaż daną metodę i zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient w koszyku sklepu jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej.
Jeżeli chcesz wyłączyć wyświetlanie mapy, wystarczy, że odznaczysz na liście z Krok 3 metodę dostawy, używając skrótu CTRL + (lewy przycisk myszy) zapisując przy tym wprowadzone zmiany.
Poniższe instrukcje przeprowadzą Cię przez proces zamawiania przesyłek w kilku prostych krokach:
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280