Pomoc
Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
Zlecenie podjazdu kuriera ma najczęściej charakter jednodniowy. Jeśli odbiór przesyłki nie odbył się w planowanym terminie, zlecenie możesz ponowić samodzielnie z poziomu Panelu Klienta w naszym serwisie. Opcja ponowienia zlecenia podjazdu kuriera pojawi się u Ciebie w Panelu po godzinie 18:00 w dniu realizacji zlecenia. Ponowienie zlecenia jest ważne, ponieważ firmy kurierskie z reguły nie wznawiają zleceń automatycznie.
W celu ponowienia odbioru przesyłki zaloguj się do serwisu, a następnie w Panelu Klienta wybierz zakładkę Zamówione. W kolejnym kroku wystarczy, że klikniesz w numer przesyłki, której odbiór chcesz ponowić, a po przejściu w szczegóły zamówienia wybierzesz ikonę [PONÓW PODJAZD KURIERA].
Po wykonaniu powyższych czynności, firma kurierska otrzyma powiadomienie o konieczności ponownego wysłania kuriera pod adres wskazany w zamówieniu.
Ponowienie zlecenia jest bezpłatne i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Wyjątki:
- DPD - w przypadku przesyłek importowych oraz krajowych / eksportowych z usługą "kurier przywiezie dokumenty przewozowe" opcja ponowienia podjazdu nie jest dostępna. Przewoźnik samodzielnie ponawia zlecenie wyłącznie w przypadku statusu "Brak czasu". Dla pozostałych statusów konieczne będzie anulowanie przesyłki i złożenie nowego zamówienia.
- DHL - przewoźnik nie zawsze pozwala na ponowienie zlecenia. Jeżeli próba ponowienia podjazdu w Panelu Klienta jest nieskuteczna, konieczne będzie anulowanie przesyłki i złożenie nowego zamówienia.
- Deligoo - opcja ponowienia podjazdu nie jest dostępna. W przypadku nieskutecznego odbioru konieczne jest złożenie nowego zamówienia.
Jeżeli chciałbyś zmienić adres odbioru Twojej przesyłki bądź wybrać innego przewoźnika, niezbędne będzie anulowanie zamówienia i wprowadzenie nowego z aktualnymi danymi. Więcej informacji o zmianie danych przy przesyłce odnajdziesz w artykule Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
Powiązane artykuły
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280