How can we help you?

Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu

Zlecenie podjazdu kuriera ma najczęściej charakter jednodniowy. Jeśli odbiór przesyłki nie odbył się w planowanym terminie, zlecenie możesz ponowić samodzielnie z poziomu Panelu Klienta w naszym serwisie. Opcja ponowienia zlecenia podjazdu kuriera pojawi się u Ciebie w Panelu po godzinie 18:00 w dniu realizacji zlecenia. Ponowienie zlecenia jest ważne, ponieważ firmy kurierskie z reguły nie wznawiają zleceń automatycznie. 

W celu ponowienia odbioru przesyłki zaloguj się do serwisu, a następnie w Panelu Klienta wybierz zakładkę Zamówione. W kolejnym kroku wystarczy, że klikniesz w numer przesyłki, której odbiór chcesz ponowić, a po przejściu w szczegóły zamówienia wybierzesz ikonę [PONÓW PODJAZD KURIERA].  



Po wykonaniu powyższych czynności, firma kurierska otrzyma powiadomienie o konieczności ponownego wysłania kuriera pod adres wskazany w zamówieniu. 
Ponowienie zlecenia jest bezpłatne i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Wyjątki:

  • DPD - w przypadku przesyłek importowych oraz krajowych / eksportowych z usługą "kurier przywiezie dokumenty przewozowe" opcja ponowienia podjazdu nie jest dostępna. Przewoźnik samodzielnie ponawia zlecenie wyłącznie w przypadku statusu "Brak czasu". Dla pozostałych statusów konieczne będzie anulowanie przesyłki i złożenie nowego zamówienia.
  • DHL - przewoźnik nie zawsze pozwala na ponowienie zlecenia. Jeżeli próba ponowienia podjazdu w Panelu Klienta jest nieskuteczna, konieczne będzie anulowanie przesyłki i złożenie nowego zamówienia.
  • Deligoo - opcja ponowienia podjazdu nie jest dostępna. W przypadku nieskutecznego odbioru konieczne jest złożenie nowego zamówienia.


Jeżeli chciałbyś zmienić adres odbioru Twojej przesyłki bądź wybrać innego przewoźnika, niezbędne będzie anulowanie zamówienia i wprowadzenie nowego z aktualnymi danymi. Więcej informacji o zmianie danych przy przesyłce odnajdziesz w artykule Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept