Search by category
Integracja / PrestaShop
Dzięki integracji PrestaShop z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz PrestaShop z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Następnie należy pobrać moduł (plik w formacie .zip) klikając przycisk Pobierz:
Krok 3 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu PrestaShop. Wgraj moduł, korzystając z przycisku powyżej Załaduj moduł:
Krok 4 Po potwierdzeniu poprawnej instalacji wtyczki możesz przejść do konfiguracji modułu, gdzie możesz wskazać dane nadawcy lub ustawić wyświetlanie mapy punktów dla poszczególnych sposobów dostawy::
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży PrestaShop. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Konfiguracja metod dostawy do wyświetlania mapy punktów w koszyku sklepu.
Krok 1 Po zalogowaniu się do platformy PrestaShop w lewym menu przejdź do sekcji ULEPSZENIA -> Moduły -> Module Manager. Znajdź moduł Furgonetka i wybierz Konfiguruj.
Krok 2 Obecnie dostawę do punktu możesz wybrać wśród 7 przewoźników: DPD Pickup, ORLEN paczka, UPS AcsessPoint, Poczta Polska, FedEx Punkt, InPost Paczkomaty oraz DHL Parcelshop. Aby mapa była widoczna w koszyku sklepu, wybierz z listy przy danej pozycji utworzoną wcześniej w PrestaShop metodę dostawy i Zapisz dane.
Od teraz kiedy klient w koszyku Twojego sklepu, jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej:
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez proces zamawiania przesyłek w kilku prostych krokach:
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact
0 / 280