How can we help you?

Search by category

Jak zamówić auto z windą po przesyłkę paletową?

Prośbę o podjazd auta z windą możemy skierować do przewoźnika wyłącznie do konkretnej przesyłki paletowej, dlatego dyspozycję umówienia auta prześlij do nas niezwłocznie po złożeniu zamówienia, a nie przed jego rejestracją.

W firmie Fedex usługa jest dodatkowo płatna. Cenę usługi sprawdzisz w tym miejscu. Abyśmy mogli zlecić przewoźnikowi podjazd auta, na saldzie w serwisie musisz mieć środki na pokrycie tego kosztu - upewnij się zatem czy je masz.

Jeśli nie posiadasz stosownej nadpłaty, przed skontaktowaniem się z nami koniecznie doładuj swoje saldo. To ważne, bo bez środków nie będziemy mogli wykonać Twojej prośby. W celu dokonania wpłaty zaloguj się do konta w serwisie, kliknij przycisk Saldo, a następnie wpisz kwotę doładowania i dokonaj przelewu po kliknięciu Doładuj konto. Dopiero po zaksięgowaniu się środków, gdy saldo będzie już dodatnie, napisz do nas. W treści wiadomości, oprócz prośby o umówienie auta z windą, dodaj numer przesyłki i zgodę na pobranie opłaty na poczet usługi. Wystarczy, że dopiszesz zdanie: Wyrażam zgodę na pobranie środków z salda.

W firmie DPD usługa jest bezpłatna, więc w tym przypadku napisz do nas od razu po zamówieniu przesyłki.

Twoją dyspozycję przekażemy do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. Może się bowiem zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie. Jeśli auto będzie niedostępne, zwrócimy Ci wpłacone środki.

Dostępność auta w Fedex dla swojego rejonu możesz wstępnie sprawdzić samodzielnie na stronie przewoźnika, w tym miejscu. Wystarczy, że podasz kod pocztowy i w kolumnie Rodzaj usługi otrzymasz jeden z poniższych wyników:

Załadunek - TAK oznacza, że auto powinno być dostępne przy nadaniu
Załadunek - NIE oznacza, że auto nie będzie dostępne przy nadaniu

Rozładunek - TAK oznacza, że auto powinno być dostępne przy doręczeniu
Rozładunek - NIE oznacza, że auto nie będzie dostępne przy doręczeniu

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept