Szukanie wg kategorii
Jak zamówić auto z windą po przesyłkę paletową?
Prośbę o podjazd auta z windą możemy skierować do przewoźnika wyłącznie do konkretnej przesyłki paletowej, dlatego dyspozycję umówienia auta prześlij do nas niezwłocznie po złożeniu zamówienia, a nie przed jego rejestracją.
W firmie Fedex usługa jest dodatkowo płatna. Cenę usługi sprawdzisz w tym miejscu. Abyśmy mogli zlecić przewoźnikowi podjazd auta, na saldzie w serwisie musisz mieć środki na pokrycie tego kosztu - upewnij się zatem czy je masz.
Jeśli nie posiadasz stosownej nadpłaty, przed skontaktowaniem się z nami koniecznie doładuj swoje saldo. To ważne, bo bez środków nie będziemy mogli wykonać Twojej prośby. W celu dokonania wpłaty zaloguj się do konta w serwisie, kliknij przycisk Saldo, a następnie wpisz kwotę doładowania i dokonaj przelewu po kliknięciu Doładuj konto. Dopiero po zaksięgowaniu się środków, gdy saldo będzie już dodatnie, napisz do nas. W treści wiadomości, oprócz prośby o umówienie auta z windą, dodaj numer przesyłki i zgodę na pobranie opłaty na poczet usługi. Wystarczy, że dopiszesz zdanie: Wyrażam zgodę na pobranie środków z salda.
W firmie DPD usługa jest bezpłatna, więc w tym przypadku napisz do nas od razu po zamówieniu przesyłki.
Twoją dyspozycję przekażemy do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. Może się bowiem zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie. Jeśli auto będzie niedostępne, zwrócimy Ci wpłacone środki.
Dostępność auta w Fedex dla swojego rejonu możesz wstępnie sprawdzić samodzielnie na stronie przewoźnika, w tym miejscu. Wystarczy, że podasz kod pocztowy i w kolumnie Rodzaj usługi otrzymasz jeden z poniższych wyników:
Załadunek - TAK oznacza, że auto powinno być dostępne przy nadaniu
Załadunek - NIE oznacza, że auto nie będzie dostępne przy nadaniu
Rozładunek - TAK oznacza, że auto powinno być dostępne przy doręczeniu
Rozładunek - NIE oznacza, że auto nie będzie dostępne przy doręczeniu
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280