Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jak zamówić auto z windą po przesyłkę paletową?

Prośbę o podjazd auta z windą możemy skierować do przewoźnika wyłącznie do konkretnej przesyłki paletowej, dlatego dyspozycję umówienia auta prześlij do nas niezwłocznie po złożeniu zamówienia, a nie przed jego rejestracją.

W firmie Fedex usługa jest dodatkowo płatna. Cenę usługi sprawdzisz w tym miejscu. Abyśmy mogli zlecić przewoźnikowi podjazd auta, na saldzie w serwisie musisz mieć środki na pokrycie tego kosztu - upewnij się zatem czy je masz.

Jeśli nie posiadasz stosownej nadpłaty, przed skontaktowaniem się z nami koniecznie doładuj swoje saldo. To ważne, bo bez środków nie będziemy mogli wykonać Twojej prośby. W celu dokonania wpłaty zaloguj się do konta w serwisie, kliknij przycisk Saldo, a następnie wpisz kwotę doładowania i dokonaj przelewu po kliknięciu Doładuj konto. Dopiero po zaksięgowaniu się środków, gdy saldo będzie już dodatnie, napisz do nas. W treści wiadomości, oprócz prośby o umówienie auta z windą, dodaj numer przesyłki i zgodę na pobranie opłaty na poczet usługi. Wystarczy, że dopiszesz zdanie: Wyrażam zgodę na pobranie środków z salda.

W firmie DPD usługa jest bezpłatna, więc w tym przypadku napisz do nas od razu po zamówieniu przesyłki.

Twoją dyspozycję przekażemy do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. Może się bowiem zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie. Jeśli auto będzie niedostępne, zwrócimy Ci wpłacone środki.

Dostępność auta w Fedex dla swojego rejonu możesz wstępnie sprawdzić samodzielnie na stronie przewoźnika, w tym miejscu. Wystarczy, że podasz kod pocztowy i w kolumnie Rodzaj usługi otrzymasz jeden z poniższych wyników:

Załadunek - TAK oznacza, że auto powinno być dostępne przy nadaniu
Załadunek - NIE oznacza, że auto nie będzie dostępne przy nadaniu

Rozładunek - TAK oznacza, że auto powinno być dostępne przy doręczeniu
Rozładunek - NIE oznacza, że auto nie będzie dostępne przy doręczeniu

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Natalia
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Anna
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Marcin
Rafał

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purpouses - what help us to adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy