Jak możemy Ci pomóc?

Jak zamówić auto z windą po przesyłkę paletową?

Prośbę o podjazd auta z windą możemy skierować do przewoźnika wyłącznie do konkretnej przesyłki paletowej, dlatego dyspozycję umówienia auta prześlij do nas niezwłocznie po złożeniu zamówienia, a nie przed jego rejestracją.

  • W firmie FedEx usługa jest dodatkowo płatna. Cenę usługi sprawdzisz w Cenniku FedEx. Abyśmy mogli zlecić przewoźnikowi podjazd auta, na saldzie w serwisie musisz mieć środki na pokrycie tego kosztu - upewnij się zatem czy je masz.

    Jeśli nie posiadasz stosownej nadpłaty, przed skontaktowaniem się z nami koniecznie doładuj swoje saldo. To ważne, bo bez środków nie będziemy mogli wykonać Twojej prośby. W celu dokonania wpłaty zaloguj się do konta w serwisie, kliknij przycisk Saldo, a następnie wpisz kwotę doładowania i dokonaj przelewu po kliknięciu Doładuj konto. Dopiero po zaksięgowaniu się środków, gdy saldo będzie już dodatnie, napisz do nas. W treści wiadomości, oprócz prośby o umówienie auta z windą, dodaj numer przesyłki i zgodę na pobranie opłaty na poczet usługi. Wystarczy, że dopiszesz zdanie: Wyrażam zgodę na pobranie środków z salda.

    Twoją dyspozycję przekażemy do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. Może się bowiem zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie.
     
  • W firmie DPD usługa jest bezpłatna, więc w tym przypadku napisz do nas od razu po zamówieniu przesyłki.

    Twoją dyspozycję przekażemy do realizacji firmie kurierskiej i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy. Może się bowiem zdarzyć, że w danym rejonie przewoźnik nie będzie dysponował autem lub będzie ono dostępne w późniejszym terminie.
     
  • W firmie DHL standardem jest podjazd kuriera specjalnym samochodem z windą lub podnośnikiem po przesyłkę paletową, dlatego nie ma potrzeby składania dodatkowej dyspozycji. 
     
  • W firmie Ambro Express czynności ładunkowe (tj. załadunek i rozładunek przesyłek) należą odpowiednio do obowiązków Nadawcy i Odbiorcy. Przewoźnik nie ma obowiązku wykonywania czynności ładunkowych ani zapewnienia środków technicznych lub urządzeń umożliwiających załadunek i rozładunek. Przewoźnik nie dokonuje podjazdu autem z windą.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem