Jak możemy Ci pomóc?

Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?

Jeśli przesyłka została zagubiona w transporcie lub statusy przesyłki od dłuższego czasu nie są aktualizowane i został przekroczony termin doręczenia, w pierwszej kolejności należy zgłosić sprawę przez formularz kontaktowy ze szczegółowym opisem zawartości paczki oraz jej opakowania (rodzaj opakowania i jego kolor, ewentualne znaki szczególne).
 
Po skutecznie zgłoszonej sprawie rozpoczną się poszukiwania przesyłki przez firmę kurierską. Zwykle czas oczekiwania na stanowisko przewoźnika wynosi od 10 do 20 dni roboczych od zgłoszenia. Jeśli w tym czasie nie uda się odnaleźć przesyłki, można złożyć oficjalną reklamację. Proces reklamacyjny nie musi jednak oznaczać zaprzestania poszukiwań.

W przypadku przewoźnika GLS, zgłoszenie sprawy należy poprzedzić procedurą poszukiwania przesyłki. 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem