How can we help you?

Search by category

Czym jest usługa Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych umożliwiających nadanie i odbiór przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z paczkomatów mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne. 

Przesyłkę zostawiasz i odbierasz w Paczkomacie
Przesyłkę nadaną w naszym serwisie należy zostawić w wybranym paczkomacie. Dostęp do odpowiedniej skrytki uzyskasz po wprowadzeniu na ekranie paczkomatu kodu nadania z etykiety i numeru paczki (który możesz zeskanować lub wpisać ręcznie).
 
Przesyłkę odbierasz, wpisując na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru, który otrzymasz SMS-em i mailem. Na odebranie paczki masz 2 dni.
 
W ciągu 30- stu dni dostarczasz paczkę do paczkomatu 
Każda przygotowana etykieta ma określoną ważność – 30 dni. Po tym okresie włożenie paczki do paczkomatu nie jest możliwe. 
 
W ciągu maksymalnie 5 dni odbierasz przesyłkę
Masz 48 godzin na odebranie przesyłki w paczkomacie. W standardowych warunkach, po tym okresie przesyłkę przez kolejnych 3 dni będziesz mógł odebrać w Oddziale InPost. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, będzie zwrócona do nadawcy na jego koszt. 
UWAGA!
Z uwagi na COVID-19 odbiory z Odziałów InPost są tymczasowo wstrzymane. W związku z tym przesyłki już po upływie 48h są zwracane do Nadawcy.
 
Informację o dostarczeniu przesyłki otrzymujesz e-mailem i SMS-em
W momencie włożenia paczki do Paczkomatu przez kuriera InPost, system informatyczny wyśle Ci powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacja zawierać będzie numer przesyłki, numer Paczkomatu InPost, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
 
W przypadku awarii Paczkomatu wydłużamy czas nadania o kolejne 48 godzin
W przypadku awarii Paczkomatu należy taki przypadek zgłosić do infolinii technicznej (czynna w godzinach 6-22, 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych, 722 444 000 dla telefonów komórkowych), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 48h.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert
Aleksandra
Ewa
Łukasz
Anna
Sylwia
Aleksandra
Martyna
Grzegorz
Joanna
Angelika
Magdalena
Arkadiusz
Wiktoria
Martyna
Paulina
Paulina
Paulina
Natalia
Kinga
Agnieszka

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept