Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30.

Obserwujemy utrudnienia w dostępie do wybranych usług (). Ostatni znany problem wystąpił .

Wyszukaj lub wybierz temat pytania

Szukanie wg kategorii

Czym jest usługa Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych umożliwiających nadanie i odbiór przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z paczkomatów mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne. 

 
Przesyłkę zostawiasz i odbierasz w Paczkomacie
Przesyłkę nadaną w naszym serwisie należy zostawić w wybranym paczkomacie. Dostęp do odpowiedniej skrytki uzyskasz po wprowadzeniu na ekranie paczkomatu kodu nadania z etykiety i numeru paczki (który możesz zeskanować lub wpisać ręcznie).
 
Przesyłkę odbierasz, wpisując na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru, który otrzymasz SMS-em i mailem. Na odebranie paczki masz 2 dni.
 
W ciągu 30- stu dni dostarczasz paczkę do paczkomatu 
Każda przygotowana etykieta ma określoną ważność – 30 dni. Po tym okresie włożenie paczki do paczkomatu nie jest możliwe. 
 
W ciągu maksymalnie 5 dni odbierasz przesyłkę
Masz 48 godzin na odebranie przesyłki w paczkomacie. Po tym okresie przesyłkę przez kolejnych 3 dni będziesz mógł odebrać w Oddziale InPost. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, będzie zwrócona do nadawcy na jego koszt. 
 
Informację o dostarczeniu przesyłki otrzymujesz e-mailem i SMS-em
W momencie włożenia paczki do Paczkomatu przez kuriera InPost, system informatyczny wyśle Ci powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacja zawierać będzie numer przesyłki, numer Paczkomatu InPost, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
 
W przypadku awarii Paczkomatu wydłużamy czas nadania o kolejne 48 godzin
W przypadku awarii Paczkomatu należy taki przypadek zgłosić do infolinii technicznej (czynna w godzinach 6-22, 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych, 722 444 000 dla telefonów komórkowych), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 48h.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Napisz do nas wiadomość

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Porozmawiajmy

+ 48 22 112 08 35

Aktualnie liczba osób oczekujących
na połączenie to: ---

Przewidywany czas oczekiwania na połączenie
wynosi --- min.

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się

Śledź swoje przesyłki mobilnie! Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X