Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Czym jest usługa Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych umożliwiających nadanie i odbiór przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z paczkomatów mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne. 

Przesyłkę zostawiasz i odbierasz w Paczkomacie
Przesyłkę nadaną w naszym serwisie należy zostawić w wybranym paczkomacie. Dostęp do odpowiedniej skrytki uzyskasz po wprowadzeniu na ekranie paczkomatu kodu nadania z etykiety i numeru paczki (który możesz zeskanować lub wpisać ręcznie).
 
Przesyłkę odbierasz, wpisując na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru, który otrzymasz SMS-em i mailem. Na odebranie paczki masz 2 dni.
 
W ciągu 30- stu dni dostarczasz paczkę do paczkomatu 
Każda przygotowana etykieta ma określoną ważność – 30 dni. Po tym okresie włożenie paczki do paczkomatu nie jest możliwe. 
 
W ciągu maksymalnie 5 dni odbierasz przesyłkę
Masz 48 godzin na odebranie przesyłki w paczkomacie. Po tym okresie przesyłkę przez kolejnych 3 dni będziesz mógł odebrać w Oddziale InPost. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, będzie zwrócona do nadawcy na jego koszt. 
 
Informację o dostarczeniu przesyłki otrzymujesz e-mailem i SMS-em
W momencie włożenia paczki do Paczkomatu przez kuriera InPost, system informatyczny wyśle Ci powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacja zawierać będzie numer przesyłki, numer Paczkomatu InPost, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
 
W przypadku awarii Paczkomatu wydłużamy czas nadania o kolejne 48 godzin
W przypadku awarii Paczkomatu należy taki przypadek zgłosić do infolinii technicznej (czynna w godzinach 6-22, 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych, 722 444 000 dla telefonów komórkowych), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 48h.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Natalia
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Aleksandra
Anna
Robert
Małgorzata
Daria
Natalia
Marcin
Kamila
Ewelina
Ewelina
Justyna
Dawid
Marta

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purpouses - what help us to adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy