Help
Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Statusy przesyłek na Furgonetka.pl wyświetlane są zgodnie z informacjami przekazywanymi od firm kurierskich z maksymalnie 15-minutowym opóźnieniem. Pamiętaj jednak o tym, że w przypadku niektórych przewoźników statusy przesyłek aktualizowane są dopiero w momencie, gdy dotrą one do sortowni (najpóźniej tego samego dnia w godzinach wieczornych). W przypadku transportu międzynarodowego statusy mogą być aktualizowane dopiero w momencie, gdy przesyłka będzie w kraju doręczenia.
Jeżeli status Twojej przesyłki nie zmienia się od kilku dni i podejrzewasz, że mogło dojść do jej zagubienia, prześlij do nas szczegółowy opis zawartości i opakowania zgodnie z zaleceniami w artykule Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?
Jeżeli status Twojej przesyłki nie zmienia się od kilku dni i podejrzewasz, że mogło dojść do jej zagubienia, prześlij do nas szczegółowy opis zawartości i opakowania zgodnie z zaleceniami w artykule Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.
Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.
Related articles
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280