Help
Dodatkowa Obsługa (AHS)
Dodatkowa Obsługa (AHS) - Wymiary dotyczy przesyłek międzynarodowych FedEx, które spełniają przynajmniej jeden z warunków:• najdłuższy bok przekracza 121 cm;
• drugi najdłuższy bok przekracza 76 cm;
• długość i obwód przekraczają 266 cm (długość + 2 x szerokość + 2 x wysokość).
Dodatkowa Obsługa (AHS) - Opakowanie dotyczy przesyłek międzynarodowych FedEx, których opakowanie spełnia przynajmniej jeden z warunków:
• nie jest całkowicie zamknięta w zewnętrznym pojemniku transportowym lub opakowaniu;
• jest zamknięta w zewnętrznym pojemniku transportowym lub opakowaniu niewykonanym z tektury falistej (dotyczy to opakowań metalowych, drewnianych, płóciennych, skórzanych oraz wykonanych z twardego i miękkiego plastiku, a także styropianu);
• jest zamknięta w zewnętrznym pojemniku transportowym lub opakowaniu owiniętym folią termokurczliwą lub folią;
• ma okrągły lub cylindryczny kształt (dotyczy to tub, puszek, koszyków, beczek, opon, bębnów i wiader);
• jest pokryta metalowym, plastikowym lub płóciennym przykryciem lub ma kółka, uchwyty lub taśmy, w tym paczki, których zewnętrzna powierzchnia jest luźno owinięta lub których zawartość wystaje;
• może zaczepić się o inne opakowania, doprowadzić do uszkodzenia innych paczek lub systemu sortowania FedEx.
Dodatkowa Obsługa (AHS) - Waga dotyczy przesyłek międzynarodowych FedEx, których waga rzeczywista przekracza 25 kg.
Related articles
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.
Check where to find your PIN?
0 / 280