Pomoc
Dodatkowa Obsługa (AHS)
Dodatkowa Obsługa (AHS) - Wymiary dotyczy przesyłek międzynarodowych FedEx, które spełniają przynajmniej jeden z warunków:• najdłuższy bok przekracza 121 cm;
• drugi najdłuższy bok przekracza 76 cm;
• długość i obwód przekraczają 266 cm (długość + 2 x szerokość + 2 x wysokość).
Dodatkowa Obsługa (AHS) - Opakowanie dotyczy przesyłek międzynarodowych FedEx, których opakowanie spełnia przynajmniej jeden z warunków:
• nie jest całkowicie zamknięta w zewnętrznym pojemniku transportowym lub opakowaniu;
• jest zamknięta w zewnętrznym pojemniku transportowym lub opakowaniu niewykonanym z tektury falistej (dotyczy to opakowań metalowych, drewnianych, płóciennych, skórzanych oraz wykonanych z twardego i miękkiego plastiku, a także styropianu);
• jest zamknięta w zewnętrznym pojemniku transportowym lub opakowaniu owiniętym folią termokurczliwą lub folią;
• ma okrągły lub cylindryczny kształt (dotyczy to tub, puszek, koszyków, beczek, opon, bębnów i wiader);
• jest pokryta metalowym, plastikowym lub płóciennym przykryciem lub ma kółka, uchwyty lub taśmy, w tym paczki, których zewnętrzna powierzchnia jest luźno owinięta lub których zawartość wystaje;
• może zaczepić się o inne opakowania, doprowadzić do uszkodzenia innych paczek lub systemu sortowania FedEx.
Dodatkowa Obsługa (AHS) - Waga dotyczy przesyłek międzynarodowych FedEx, których waga rzeczywista przekracza 25 kg.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Powiązane artykuły
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280