How can we help you?

Jak dodać link do formularza zwrotu w sklepie / PrestaShop

Aby dodać link do stopki strony w sklepie internetowym na platformie PrestaShop, należy zalogować się do Panelu administracyjnego sklepu, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami:

 Krok 1  W menu bocznym znajdź sekcję Ulepszenia, a następnie rozwiń Moduły. Kliknij  kategorię Module Manager (lub Menedżer modułów).



 Krok 2  Do wyszukiwarki wpisz hasło “link” i wyszukaj. Spośród dostępnych wyników wybierz moduł Lista linków.



 Krok 3  Wybierz opcję Konfiguruj, która przeniesie Cię do ustawień Stopki w Twoim sklepie. Jeśli nie posiadasz jeszcze modułu Listy linków, znajdź go w katalogu modułów i Zainstaluj.



 Krok 4  W ustawieniach znajdziesz bloki tematyczne, które znajdują się w Stopce Twojego sklepu. Wybierz, dla którego z nich chcesz dodać link i przejdź do edycji zawartości. Jeśli nie masz utworzonego żadnego bloku, najpierw utwórz Nowy blok, podepnij go do displayFooter i edytuj zawartość.



 Krok 5  W sekcji z Edycją linków znajdziesz linki statyczne, czyli “przypięte” na stałe, a także opcję dodania nowego linku. Uzupełnij pole Zawartość niestandardowa o Tytuł (czyli tekst swojego odnośnika) oraz o adres URL, na który ma prowadzić link. Na koniec Dodaj i Zapisz nowy link.



Gotowe! Dodany link powinien pojawić się w Stopce Twojego sklepu na PrestaShop.



Warto wiedzieć, że oprócz możliwości ustawienia linków w Panelu do konfiguracji sklepu, link można również umieścić bezpośrednio w kodzie sklepu internetowego w dowolnym miejscu.
 
WAŻNE
Powyższa instrukcja podaje przykładowy sposób na dodanie linku do stopki w sklepie internetowym na platformie PrestaShop. W przypadku jakichkolwiek problemów lub konieczności wybrania innego sposobu działania skontaktuj się z supportem technicznym platformy sklepowej lub programistą odpowiedzialnym za szablon sklepu.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept