Help
Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności Przelewy24?
Chcąc zapewnić kupującym dostęp do metod płatności Przelewy24, należy podać odpowiednie klucze autoryzacyjne takie jak ID sprzedawcy, klucz APi oraz CRC. Wszystkie te dane znajdziesz w Panelu P24. Jak je znaleźć?
Krok 1 ID sprzedawcy odpowiada tej samej wartości co login oraz ID sklepu. został nadany podczas rejestracji konta w P24. Użyj go, aby zalogować się do Panelu P24.
Krok 2 Po lewej stronie kliknij w “Moje konto”, a następnie “Moje dane”.
Krok 3 Klucz CRC oraz API widoczne są w środkowej sekcji Dane API i konfiguracja. Kliknik pokaż, aby skopiować ich zawartość.
Krok 4 Przejdź do listy źródeł sprzedaży i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.
Krok 5 W sekcji Dostawcy płatności przy Przelewy24 kliknij DODAJ.
Krok 6 W nowym oknie uzupełnij wymagane dane pozyskane w poprzednich krokach. Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.
Krok 7 Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie metody płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę Przelewy24.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280