Help
Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności PayU?
Chcąc zapewnić kupującym dostęp do metod płatności PayU, należy podać odpowiednie klucze konfiguracji operatora płatności, które znajdują się w panelu administracyjnym PayU. Aby je znaleźć, musisz mieć dodany swój sklep w PayU - jeśli nie wiesz, jak to zrobić, szczegółową instrukcję znajdziesz w poradniku PayU.
Gdzie znaleźć klucze konfiguracji oraz jak skonfigurować metody płatności dostawcy?
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego PayU.
Krok 2 Wybierz zakładkę “Płatności elektroniczne”, a następnie “Moje sklepy”, a następnie wybierz sklep z listy.
Krok 3 Następnie wybierz “Punkty płatności”. Klikając nazwę wybranego punktu płatności, przejdziesz do konfiguracji kluczy.
Krok 4 W tabelce znajdziesz wszystkie potrzebne klucze konfiguracji PayU oraz niezbędne informacje dotyczące Twojego punktu płatności w sklepie.
Krok 5 Przejdź do listy źródeł sprzedaży i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.
Krok 6 W sekcji Dostawcy płatności przy PayU kliknij DODAJ.
Krok 7 W nowym oknie uzupełnij wymagane dane pozyskane w kroku 4. Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.
Krok 8 Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie metody płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę PayU.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280