Szukanie wg kategorii
Pall-Ex / Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną poprzez wybranie ikony "Złóż Reklamację" w szczegółach danej przesyłki w zakładce "Zamówione".
Wymagane dokumenty:
- dowód dostawy wraz z protokołem szkody (w przypadku szkody jawnej) - dokument dostępny do pobrania w historii śledzenia przesyłki na stronie Pall-Ex. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia podczas dostawy wszelkie informacje dot. uszkodzenia przesyłki spisywane są na dowodzie dostawy.
- protokół szkody (w przypadku szkody niejawnej) - jeżeli uszkodzenia nie dało się stwierdzić podczas dostawy, można sporządzić protokół szkody osobno na załączonym formularzu.
- skan oświadczenia umożliwiającego prowadzenie reklamacji przez serwis,
- skan listu przewozowego,
- skan formularza reklamacyjnego,
- skan dokumentu potwierdzającego wartość wysyłanego towaru (faktura, paragon, umowa kupna/sprzedaży, itp.),
- skan zdjęć, na których widać skalę uszkodzeń.
Termin składania reklamacji
12 miesięcy od daty wydania przesyłki w przypadku szkody jawnej.
7 dni od daty wydania przesyłki w przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zawartości, nie dającego się zauważyć z zewnątrz (szkoda niejawna).
Termin udzielenia odpowiedzi
30 dni od dnia złożenia reklamacji (termin ten dotyczy przesłania odpowiedzi przez firmę kurierską do serwisu Furgonetka.pl)
Ważne informacje
Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów lub jeśli takie potwierdzenie nie zostanie przesłane od daty przekazania dokumentów do Partnera.
Przekazanie dokumentacji reklamacyjnej przez pracownika serwisu Furgonetka.pl nie wyklucza konieczności jej uzupełnienia przez użytkownika serwisu w późniejszym terminie. Przewoźnik ma prawo wezwać podmiot składający reklamację do uzupełnienia braków formalnych.
Protokół szkody powinien zostać sporządzony tego samego dnia, w którym przesyłka zostaje doręczona. Szczególnie ważne jest to w przypadku szkody jawnej, czyli w sytuacji, kiedy uszkodzenie widoczne jest z zewnątrz. Informacje wpisane na protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję o uznaniu reklamacji.
Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania muszą być dostępne i przechowywane aż do momentu całkowitego uregulowania roszczeń.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280