Help
Odwołanie od decyzji dot. reklamacji na usługę przewozu
W przypadku nieuznania lub nawet uznania reklamacji, jako klient masz możliwość złożenia odwołania w ciągu 11 dni od otrzymania decyzji (wyjątkiem jest firma kurierska GLS, dla której termin wynosi 27 dni).Ważne
Jeśli w wyżej wskazanym terminie nie złożysz odwołania od decyzji, proces reklamacyjny zostanie zakończony.
Jak złożyć odwołanie od decyzji ws. reklamacji?
1. Zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Saldo, a następnie wybierz sekcję Reklamacje.
2. W następnym kroku kliknij w rekord reklamacji dla interesującego Cię zgłoszenia (jeśli klikniesz w numer przesyłki, zostaniesz przeniesiony do szczegółów tego zamówienia).
Do zgłoszenia możesz również przejść bezpośrednio z wiadomości mailowej, którą otrzymasz w momencie pojawienia się decyzji w systemie. Aby odnośnik umożliwił poprawne przekierowanie, musisz zalogować się do konta na Furgonetka.pl.
3. W szczegółach reklamacji kliknij w link Złóż odwołanie, a następnie załącz treść odwołania w formie pliku tekstowego lub zdjęcia (PDF, DOC, JPG).
Ile trwa rozpatrzenie odwołania od decyzji?
W prawie przewozowym nie ma ściśle określonego terminu na rozpatrzenie odwołania, zazwyczaj jest to 30 dni, ale nie jest to gwarantowane.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280