Pomoc
Odwołanie od decyzji dot. reklamacji na usługę przewozu
W przypadku nieuznania lub nawet uznania reklamacji, jako klient masz możliwość złożenia odwołania w ciągu 11 dni od otrzymania decyzji (wyjątkiem jest firma kurierska GLS, dla której termin wynosi 27 dni).Ważne
Jeśli w wyżej wskazanym terminie nie złożysz odwołania od decyzji, proces reklamacyjny zostanie zakończony.
Jak złożyć odwołanie od decyzji ws. reklamacji?
1. Zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Saldo, a następnie wybierz sekcję Reklamacje.

2. W następnym kroku kliknij w rekord reklamacji dla interesującego Cię zgłoszenia (jeśli klikniesz w numer przesyłki, zostaniesz przeniesiony do szczegółów tego zamówienia).

Do zgłoszenia możesz również przejść bezpośrednio z wiadomości mailowej, którą otrzymasz w momencie pojawienia się decyzji w systemie. Aby odnośnik umożliwił poprawne przekierowanie, musisz zalogować się do konta na Furgonetka.pl.
3. W szczegółach reklamacji kliknij w link Złóż odwołanie, a następnie załącz treść odwołania w formie pliku tekstowego lub zdjęcia (PDF, DOC, JPG).

Ile trwa rozpatrzenie odwołania od decyzji?
W prawie przewozowym nie ma ściśle określonego terminu na rozpatrzenie odwołania, zazwyczaj jest to 30 dni, ale nie jest to gwarantowane.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280