Pomoc
Odwołanie od decyzji dot. reklamacji na usługę przewozu
W przypadku nieuznania lub nawet uznania reklamacji, jako klient masz możliwość złożenia odwołania w ciągu 11 dni od otrzymania decyzji (wyjątkiem jest firma kurierska GLS, dla której termin wynosi 27 dni).Ważne
Jeśli w wyżej wskazanym terminie nie złożysz odwołania od decyzji, proces reklamacyjny zostanie zakończony.
Jak złożyć odwołanie od decyzji ws. reklamacji?
1. Zaloguj się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Saldo, a następnie wybierz sekcję Reklamacje.
2. W następnym kroku kliknij w rekord reklamacji dla interesującego Cię zgłoszenia (jeśli klikniesz w numer przesyłki, zostaniesz przeniesiony do szczegółów tego zamówienia).
Do zgłoszenia możesz również przejść bezpośrednio z wiadomości mailowej, którą otrzymasz w momencie pojawienia się decyzji w systemie. Aby odnośnik umożliwił poprawne przekierowanie, musisz zalogować się do konta na Furgonetka.pl.
3. W szczegółach reklamacji kliknij w link Złóż odwołanie, a następnie załącz treść odwołania w formie pliku tekstowego lub zdjęcia (PDF, DOC, JPG).
Ile trwa rozpatrzenie odwołania od decyzji?
W prawie przewozowym nie ma ściśle określonego terminu na rozpatrzenie odwołania, zazwyczaj jest to 30 dni, ale nie jest to gwarantowane.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280