Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Integracja / Selesto

Dzięki integracji Selesto z Furgonetka.pl będziesz mógł hurtowo generować i drukować etykiety, zamawiać kurierów, realizować zamówienia szybko i wygodnie. 


 Krok 1  Zaloguj się do panelu swojego sklepu. Następnie przejdź do ustawień, aby włączyć integrację z Furgonetką (Ustawienia > Integracje > Furgonetka > Włącz integrację).



 Krok 2  W kolejnym kroku wprowadź Dane punktu odbioru/nadawcy, Domyślne wymiary przesyłki oraz Dane API.


Dane API pozyskasz ze swojego konta na Furgonetka.pl. Aby uzyskać klucz Client ID oraz Client Secret, przejdź do narzędzia do zarządzania aplikacjami OAuth2. Zaloguj się danymi do swojego konta Klienta, a następnie kliknij [Zarejestruj nową aplikację].


Wprowadź nawę aplikacji, a pole Redirect URI pozostaw puste i kliknij [Dodaj].


Na kolejnym ekranie pojawią się szczegóły utworzonej aplikacji, w których znajdziesz wygenerowane klucze Client ID oraz Client Secret.




 Krok 3  Wróć do aplikacji Selesto i uzupełnij Dane API wpisując wygenerowany Client ID i Client Secret oraz login i hasło do konta Furgonetka.pl. Następnie kliknij [Zaloguj się].

Co ważne, integracja nie zadziała bez zalogowania oraz dla zamówień utworzonych przed jej włączeniem.

Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych, zapisaniu integracji i zalogowaniu się, przejdź do ustawień dostawy (Ustawienia Główne >  Dostawa > Dodaj opcję dostawy), aby skonfigurować opcje, które mają być dostępne dla klienta na sklepie. W integracji z Furgonetką najważniejsze jest zdefiniowanie dostępnych form. Wystarczy je wybrać z rozwijanej listy. 


Ważne: Aby klient miał dostępne różne opcje dostawy, należy utworzyć dla każdej oddzielną dostawę, mimo tego, że wszystkie są w oparciu o integrację z Furgonetką.

Po przejściu wszystkich kroków możesz nadawać swoje przesyłki bezpośrednio z poziomu swojego sklepu internetowego. Jeśli po drodze napotkasz jakiekolwiek problemy lub wątpliwości związane z integracją, skontaktuj się z platformą z Selesto korzystając z formularza kontaktowego.

 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem