Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Ambro Express / Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki

Reklamacje należy składać drogą elektroniczną poprzez wybranie ikony "Złóż Reklamację" w szczegółach danej przesyłki w zakładce "Zamówione".


Wymagane dokumenty

 

Termin składania reklamacji

30 dni po doręczeniu przesyłki

 

Termin udzielenia odpowiedzi

30 dni od dnia złożenia reklamacji (termin ten dotyczy przesłania odpowiedzi przez firmę kurierską do serwisu Furgonetka.pl)

 

Ważne informacje

Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów lub jeśli takie potwierdzenie nie zostanie przesłane od daty przekazania dokumentów do Partnera.

 

Przekazanie dokumentacji reklamacyjnej przez pracownika serwisu Furgonetka.pl nie wyklucza konieczności jej uzupełnienia przez użytkownika serwisu w późniejszym terminie. Przewoźnik ma prawo wezwać podmiot składający reklamację do uzupełnienia braków formalnych.

 

Protokół szkody powinien zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki. Informacje wpisane na protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję o uznaniu reklamacji. W przypadku braku tego dokumentu można wezwać kuriera do jego spisania nie później niż w ciągu 7 dni, licząc od doręczenia przesyłki. Jeśli kurier nie pojawi się w tym terminie (np. z powodu braku tras w tym rejonie), protokół szkody należy sporządzić samodzielnie. 

 

Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania muszą być dostępne i przechowywane aż do momentu całkowitego uregulowania roszczeń. 

 

Złożenie reklamacji w systemie nie zwalnia użytkownika z uregulowania należności wobec serwisu.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Hinzufügen Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka verwendet Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie deren Speicherung zu. OK