Pomoc
GLS / Utrata przesyłki
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną poprzez wybranie ikony "Złóż Reklamację" w szczegółach danej przesyłki w zakładce "Zamówione". Opcja dostępna jest dla przesyłek wysłanych lub anulowanych. 
Wymagane dokumenty:
- skan formularza reklamacyjnego,
 - skan listu przewozowego,
 - potwierdzenie nadania,
 - skan dokumentu potwierdzającego wartość wysyłanego towaru (faktura, paragon, umowa kupna/sprzedaży, itp.).
 
Wzory wypełnionych dokumentów znajdują się tutaj.
Termin składania reklamacji
Informujemy, że w przypadku kont firmowych podczas składania reklamacji wymagane jest podanie procentowej marży handlowej.
Przesyłkę, która nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi, uważa się za utraconą.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
 - Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
 - Towary zakazane
 - Jak zamówić kuriera?
 - Jak zapakować przesyłkę?
 - Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
 - Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
 - Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
 - Jak anulować przesyłkę?
 - Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
 - Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
 - Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
 - Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
 - Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
 - Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
 - Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
 - Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
 - W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
 - Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
 - DPD / Opłaty dodatkowe
 
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280