Search by category
Integracja / Magento 1.x (przez wtyczkę)
Dzięki integracji Magento z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się w serwisie Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Magento 1.x. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Następnie należy pobrać moduł (plik w formacie .tgz) klikając przycisk Pobierz.
Krok 3 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu Magento.
Krok 4 Z górnego menu wybierz System, następnie Magento Connect i dalej Magento Connect Manager.
Krok 5 W nowym oknie ponownie wpisz dane do logowania do panelu administracyjnego sklepu.
Krok 6 Wybierz wcześniej zaimportowany plik z modułem z serwisu Furgonetka.pl i naciśnij Upload (Prześlij).
Krok 7 Wyloguj się i zaloguj ponownie do panelu administracyjnego sklepu Magento.
Krok 8 Następnie z górnego menu wybierz System i Configuration.
Krok 9 W menu po lewej stronie odszukaj sekcję Furgonetka Integracja. Przed połączeniem się z Furgonetką uzupełnij pola w sekcji Ustawienia Konta.
Krok 10 Po wybraniu opcji Połącz z Furgonetką wyraź zgodę na dostęp do konta.
Krok 11 W kolejnym oknie otrzymasz komunikat o statusie połączenia.
Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Konfiguracja metod dostawy do wyświetlania mapy punktów w koszyku sklepu
W dziale SALES (Sprzedaż) wybierz Shipping Methods (Metody Dostawy).
W sekcji Furgonetka możesz nadać ogólną nazwę dla Twoich punktów odbioru, np.: Odbiór w punkcie, wskazać przewoźnika, dla którego mapa ma się wyświetlić, ustalić cenę usługi itp. Po uzupełnieniu formularza wybierz Save Config, aby zatwierdzić zmiany.
Wygląd mapy wywołanej w koszyku sklepu:
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact
0 / 280