Search by category
Integracja / Home.pl (eSklep)
Dzięki aplikacji Furgonetka.pl dostępnej w eSklepie na Home.pl będziesz miał dostęp do oferty aż 12 firm kurierskich i w łatwy sposób usprawnisz zarządzanie wysyłką zamówień bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu.
Krok 1 Zaloguj się do panelu swojego eSklepu, przejdź do Dodatki i integracje -> Aplikacje.
Krok 2 Wyszukaj aplikację Furgonetka.pl i kliknij ikonę Zainstaluj.
Krok 3 Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi AppStore i wciśnij Instaluj.
Po aktywacji aplikacji i pierwszym utworzeniu przesyłki kurierskiej dla konkretnego zamówienia pojawi się okno do wprowadzenia danych. Wpisz takie same dane (e-mail oraz hasło), których używasz w serwisie Furgonetka.pl lub się zarejestruj.
Szczegółową instrukcję obsługi aplikacji Furgonetka.pl znajdziesz w artykule: Jak nadawać przesyłki korzystając z Furgonetka.pl.
Konfiguracja mapy punktów
Aplikacja Furgonetka.pl dostępna na platformie sprzedażowej eSklep w Home.pl umożliwia wyświetlenie w koszyku sklepu mapy punków odbioru przesyłek.
Krok 1 Jeśli chcesz dać swojemu klientowi możliwość wskazania punktu odbioru na mapie, po zalogowaniu się do platformy Home.pl przejdź do Dodatki i integracje -> Moje Aplikacje i kliknij logo aplikacji Furgonetka.pl.
Krok 2 Następnie z dostępnych opcji wybierz Ustawienia.
Krok 3 W nowym oknie znajdź sekcję firmy kurierskiej, dla której chcesz wyświetlić mapę i z listy wybierz utworzoną wcześniej w eSklepie metodę dostawy (Konfiguracja -> Sprzedaż i dostawy -> Dostawy). Lewym przyciskiem myszy wskaż daną metodę i zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient w koszyku sklepu jako sposób dostawy wybierze wskazaną metodę, będzie zobowiązany wskazać punkt odbioru z wyświetlonej mapy punktów danej oferty kurierskiej.
Jeżeli będziesz chciał wyłączyć wyświetlanie mapy, wystarczy, że odznaczysz na liście z Krok 3 metodę dostawy, używając skrótu CTRL + (lewy przycisk myszy) zapisując przy tym wprowadzone zmiany.
Poniższe instrukcje przeprowadzą Cię przez proces zamawiania przesyłek w kilku prostych krokach:
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact
0 / 280