Szukanie wg kategorii
Integracja / Shoplo
Dzięki integracji Shoplo z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Shoplo. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Następnie kliknij przycisk Przejdź do Shoplo:
Krok 3 Zostaniesz przekierowany na stronę, z której możesz pobrać moduł. W ramce po prawej stronie kliknij przycisk INSTALL ADD-ON:
Krok 4 W nowym oknie wpisz nazwę swojego sklepu:
Jeśli nie jesteś zalogowany do panelu administracyjnego sklepu, zostaniesz poproszony o wpisanie loginu i hasła.
Krok 5 Zostaniesz poproszony o zgodę na zainstalowanie aplikacji Furgonetka.pl.
Wybierz Zainstaluj, aby zatwierdzić.
Krok 6 Po zainstalowaniu aplikacji w panelu administracyjnym sklepu przejdź do opcji Ustawienia naszej aplikacji i wprowadź login i hasło do konta w serwisie Furgonetka.pl, z którym chcesz zintegrować swój sklep.
Wybierz Zapisz, aby zatwierdzić zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Shoplo. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280