Search by category
Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
Czas księgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Upewnij się zatem, czy upłynął przewidywany termin wpływu środków dla danego kanału:
- przelew transferowy (po przekierowaniu na stronę banku) - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać do 30 minut;
- karta płatnicza - księgowanie z reguły odbywa się automatycznie, ale może potrwać nawet do kilku godzin;
Płatność kartą w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banku. Fakt, że pieniądze zniknęły z Twojego konta, nie oznacza, że Furgonetka już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Twój rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku.
- zwykły przelew online - księgowany jest w ciągu doby w zależności do sesji wychodzących i przychodzących banków (uwzględniając wyłącznie dni robocze);
- gotówka - czas księgowania uzależniony jest od wewnętrznych procedur placówki, w której dokonywana była wpłata. Najczęściej wynosi do 2 dni roboczych.
Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, poczekaj cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, zaloguj się do serwisu i napisz do nas przez formularz kontaktowy. Do wiadomości koniecznie dołącz potwierdzenie przelewu, wygenerowane ze strony banku w formacie pdf (zrzut ekranu nie stanowi potwierdzenia). Dowód wpłaty przekażemy pośrednikowi płatniczemu Dotpay i mailowo powiadomimy Cię o wyniku sprawy.
Pamiętaj, że:
- dane do przelewu są jednorazowe, nie można ich wykorzystać do kilku transakcji - dla każdej płatności (prepaid) należy wygenerować z serwisu osobne dane do przelewu,
- tytuł przelewu nie może być zmieniony ani skrócony,
- kwota przelewu nie może być zmodyfikowana - wpłata musi mieć identyczną wartość, co zlecona transakcja.
Niedostosowanie się do tych zasad jest najczęstszym powodem braku zaksięgowania środków na saldzie.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280