Szukanie wg kategorii
DHL / Zagubienie przesyłki
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na stronie przewoźnika DHL: https://dhl24.com.pl/reklamacje/dodaj/reklamacja_p.html.
Wymagane dokumenty:
- pismo reklamacyjne z numerem listu przewozowego wraz z kwotą i numerem konta bankowego,
- list przewozowy (egzemplarz pozostawiony przez kuriera),
- protokół szkody (egzemplarz należący do poszkodowanego),
- dokument potwierdzający wartość szkody w zależności od jej rodzaju (umowa kupna/ sprzedaży; faktura/ paragon fiskalny/ kwit kasowy),
- oryginał kalkulacji kosztów wytworzenia produktu, sporządzany przez producenta lub rachunek za naprawę / kalkulacja kosztów naprawy / faktura za naprawę,
- w przypadku przesyłek ubezpieczonych wymagany jest dokument zakupu lub wytworzenia towaru.
Termin składania reklamacji określony został w regulaminie przewoźnika DHL.
Termin udzielenia odpowiedzi określony został w regulaminie przewoźnika DHL.
Ważne informacje.
Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów.
Protokół szkody powinien zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki. Informacje wpisane na protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję o uznaniu reklamacji. W przypadku braku tego dokumentu można wezwać kuriera do jego spisania nie później niż w ciągu 7 dni, licząc od doręczenia przesyłki.
Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania muszą być dostępne i przechowywane aż do momentu całkowitego uregulowania roszczeń.
W przypadku odmowy uznania reklamacji, uprawniony może wnieść odwołanie w terminie 14 dni od dnia doręczenia
odpowiedzi na reklamację.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280