Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jak zamówić kuriera?

Jeśli chcesz zamówić kuriera, musisz najpierw założyć konto w naszym serwisie. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu zamówienie zajmuje nie więcej niż kilka minut. W skrócie wygląda to tak:
  • na stronie głównej klikasz przycisk “Dodaj przesyłkę”,
  • następnie uzupełniasz dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły swojej paczki, 
  • na końcu wybierasz firmę przewozową, z której chcesz skorzystać i klikasz “Zapisz do wysłania”,
  • na kolejnej stronie (zakładka "Do wysłania") zaznaczasz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić i klikasz “Zapłać i Zamów”,
  • jeśli nie masz wystarczających środków na koncie prepaid, zostaniesz przekierowany do systemu DotPay, przez który dokonasz przedpłaty za zamówienie; jeśli posiadasz środki na koncie, zostaną one pobrane automatycznie,
  • po zamówieniu zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem oraz informacjami o dokumentach.
W zależności od tego, jakiego przewoźnika wybrałeś, należy przekazać kurierowi podczas odbioru przesyłki następujące dokumenty (znajdziesz je w opcjach przesyłki, a także w mailu, który wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia):
 
DPD krajowy
  • protokół przekazania towaru
  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
DPD międzynarodowy
  • zbiorczy międzynarodowy list spedycyjny
  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę

UPS

  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
  • protokół COD (w przypadku przesyłki pobraniowej)

UPS poza UE

  • kopia etykiety przewozowej
  • karta odprawy celnej
  • faktura proforma lub faktura sprzedażowa

GLS

  • kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki

FedEx krajowy

  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
  • dwie kopie dokumentu wydania paczki

FedEx międzynarodowy

  • cztery kopie etykiety - wszystkie zabiera kurier

InPost (Przesyłka paczkomatowa)

  • etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę

Paczka w RUCHu

  • druk adresowy z adresem Odbiorcy naklejony na przesyłkę

DHL

  • etykieta i protokół wydania paczek
Teraz pozostało Ci już tylko oczekiwać na kuriera lub dostarczyć przesyłkę do paczkomatu bądź dowolnego kiosku RUCHu. 
 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Natalia
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Patryk
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Aleksandra
Anna
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Ewelina
Justyna
Dawid
Marta
Ireneusz
Marcin

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purpouses - what help us to adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy