Pomoc
Konfiguracja Portmonetki na WooCommerce
Poniższa instrukcja pomoże Ci w konfiguracji Portmonetki dla sklepu zainstalowanego na platformie WooCommerce. Postępuj zgodnie z kolejnymi krokami, aby uruchomić szybki checkout w swoim sklepie.
Krok 1 Zaloguj się do swojego konta w serwisie Furgonetka.pl.
Krok 2 W Panelu Klienta przejdź do zakładki lista integracji.
Krok 3 Znajdź integrację swojego sklepu i kliknij przycisk EDYTUJ.
Jeśli jeszcze nie zintegrowałeś swojego sklepu, to sprawdź jak to zrobić.
Krok 4 Z menu po lewej stronie wybierz Koszyk.
Krok 5 Wypełnij dane na formularzu:
- Logo sklepu i kategorie produktów – dodaj logo oraz wybierz kategorie, w których Twój sklep będzie promowany na stronie Portmonetki.
- Regulaminy – dodaj link do regulaminu sklepu i polityki prywatności.
- Dodatkowe zgody – umieść linki do regulaminów wiadomości handlowych (np. newsletter) oraz programów lojalnościowych. W ten sposób zachowasz komunikację z klientami realizującymi transakcje przez Portmonetkę. Uwaga: Portmonetka nie ma dostępu do tych zgód i nie wykorzystuje ich.
- Narzędzia analizy danych – podaj identyfikator kontenera GTM, aby śledzić statystyki w GA4 (Google Analytics).
- Ustawienia przycisku Portmonetki – określ, gdzie przycisk Portmonetki będzie wyświetlany kupującym: tylko w koszyku lub w koszyku i na karcie produktu.
Krok 6 Zapisz zmiany.
Krok 7 Teraz przejdź do opcji Metod płatności.
Krok 18 Tu będziesz mógł dodać dostawców płatności, z którymi masz zawarte umowy. Do wyboru masz PayU, Tpay, Przelewy24, Autopay. Aby skonfigurować dostawcę płatności, musisz podać wymagane dane do integracji. Wprowadź je i kliknij przycisk “Połącz z API”. Zobaczysz informacje o tym, że płatności wybranego dostawcy zostały włączone. Samodzielnie ustawiasz, które kanały płatności mają być przypisane do danego dostawcy (np. Blik’a możesz ustawić w Tpay, a mBank w Przelewy24, itd.). Pamiętaj, aby zapisywać wprowadzone ustawienia.
Szczegółowe instrukcje konfiguracji dostawców płatności:
- Jak skonfigurować dostawcę płatności PayU
- Jak skonfigurować dostawcę płatności Autopay
- Jak skonfigurować dostawcę płatności Przelewy24
- Jak skonfigurować dostawcę płatności Tpay
Krok 9 Teraz wróć do sekcji Integracje i przy ikonie Portmonetki aktywuj ją, zmieniając status za pomocą suwaka. Dzięki temu włączysz widoczność Portmonetki w swoim sklepie.
Panel administracyjny WooCommerce
Przechodząc do opcji zaawansowanych, wybierając z lewego menu Furgonetka > Zaawansowane zobaczysz formularz, gdzie będziesz mógł zarządzać ustawieniami przycisku Portmonetka, np: użyć własnego selektora HTML, będziesz mógł sterować pozycją, szerokością czy użyć niestandardowego CSSa.
Powiązane artykuły
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280