How can we help you?

Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności Autopay?

Aby zapewnić kupującym dostęp do kanałów płatności Autopay, należy najpierw utworzyć konto w serwisie Autopay poprzez formularz rejestracyjny, podając komplet prawdziwych danych. Następnie wymagana jest weryfikacja poprzez zlecenie przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego podanego podczas rejestracji. Kwota przelewu zależy od rodzaju Twojej działalności. Szczegółowe informacje na temat procesu weryfikacji znajdziesz w artykule. Zazwyczaj proces weryfikacji trwa do 24 godzin od zaksięgowania płatności.

Po pozytywnym przejściu weryfikacji, powiadomienie o uruchomieniu usługi zostanie wysłane na adres e-mail przypisany do konta sklepu, podanego podczas rejestracji. Wtedy będziesz mógł przejść do konfiguracji metod płatności w Portmonetce.
 

Gdzie znaleźć ID serwisu (ServiceID) i Klucz współdzielony (hash key) oraz jak skonfigurować kanały płatności dostawcy?

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego Autopay.

 Krok 2  Wybierz zakładkę “Sklepy”, a następnie z listy wybierz sklep:



 Krok 3  W szczegółach znajdziesz ID oraz Klucz, który będzie widoczny po kliknięciu opcji “Wczytaj klucz”.



Upewnij się, że adres ITN to:
https://furgonetka.pl/ecommerce/checkout/payment/autopay


W razie potrzeby możesz skorzystać z opcji edycji.

 Krok 4  Przejdź do listy integracji i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.



 Krok 5  Kliknij DODAJ przy dostawcy Autopay.



 Krok 6  W  nowym oknie uzupełnij wymagane dane (ID serwisu oraz Klucz współdzielony). Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.



 Krok 7  Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie kanały płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.



Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę Autopay.

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept