Help
Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności Autopay?
Aby zapewnić kupującym dostęp do kanałów płatności Autopay, należy najpierw utworzyć konto w serwisie Autopay poprzez formularz rejestracyjny, podając komplet prawdziwych danych. Następnie wymagana jest weryfikacja poprzez zlecenie przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego podanego podczas rejestracji. Kwota przelewu zależy od rodzaju Twojej działalności. Szczegółowe informacje na temat procesu weryfikacji znajdziesz w artykule. Zazwyczaj proces weryfikacji trwa do 24 godzin od zaksięgowania płatności.
Po pozytywnym przejściu weryfikacji, powiadomienie o uruchomieniu usługi zostanie wysłane na adres e-mail przypisany do konta sklepu, podanego podczas rejestracji. Wtedy będziesz mógł przejść do konfiguracji metod płatności w Portmonetce.
Gdzie znaleźć ID serwisu (ServiceID) i Klucz współdzielony (hash key) oraz jak skonfigurować kanały płatności dostawcy?
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego Autopay.
Krok 2 Wybierz zakładkę “Sklepy”, a następnie z listy wybierz sklep:
Krok 3 W szczegółach znajdziesz ID oraz Klucz, który będzie widoczny po kliknięciu opcji “Wczytaj klucz”.
Upewnij się, że adres ITN to:
https://furgonetka.pl/ecommerce/checkout/payment/autopay
W razie potrzeby możesz skorzystać z opcji edycji.
Krok 4 Przejdź do listy integracji i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.
Krok 5 Kliknij DODAJ przy dostawcy Autopay.
Krok 6 W nowym oknie uzupełnij wymagane dane (ID serwisu oraz Klucz współdzielony). Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.
Krok 7 Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie kanały płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę Autopay.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280