Pomoc
DHL / Opóźnienie
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na stronie przewoźnika DHL: https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html.
Wymagane dokumenty:
- pismo reklamacyjne z numerem listu przewozowego,
 - oryginał lub kopia listu przewozowego,
 - kwota roszczenia,
 - numer konta bankowego.
 
Termin składania reklamacji określony został w regulaminie przewoźnika DHL.
Termin udzielenia odpowiedzi określony został w regulaminie przewoźnika DHL.
Ważne informacje
Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów.
W przypadku odmowy uznania reklamacji, uprawniony może wnieść odwołanie w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
 - Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
 - Towary zakazane
 - Jak zamówić kuriera?
 - Jak zapakować przesyłkę?
 - Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
 - Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
 - Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
 - Jak anulować przesyłkę?
 - Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
 - Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
 - Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
 - Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
 - Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
 - Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
 - Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
 - Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
 - W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
 - Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
 - DPD / Opłaty dodatkowe
 
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280