Dziękujemy za dołączenie do newslettera.
Sprawdź e-mail i potwierdź subskrypcję.
Co nowego?

Przegląd prasy. Najważniejsze informacje z e-commerce #46

Jak co piątek wracam do Was z naszym blogowym podsumowaniem najważniejszych informacji ze świata e-commerce. Dziś będzie krótko i treściwie,…

E-commerce

Kalendarz e-sprzedawcy. Kwartalny przewodnik dla początkujących. #4/4

Sprzedaż, w tym także sprzedaż internetowa, bardzo często związana jest z porami roku oraz kalendarzem świąt i różnych wydarzeń. W…

Co nowego?

Przegląd prasy. Najważniejsze informacje z e-commerce #45

Pierwszy tydzień października już za nami. W e-commerce jak zwykle duże się dzieje i mam o czym Wam opowiadać. Ten…

Co nowego?

Druga edycja konferencji eDelivery już za nami

W zeszłym tygodniu odbyła się druga edycja organizowanej przez nas konferencji eDelivery. Cieszę się, że udało nam się po raz…

E-commerce

Jaką platformę sklepową wybrać? Porównanie: Shoper vs. Shoplo vs. PrestaShop

W związku z intensywnym rozwojem e-handlu zarówno w Polsce, jak i na świecie, powstaje coraz więcej systemów i usług dedykowanych…

Co nowego?

Przegląd prasy. Najważniejsze informacje z e-commerce #44

Ten tydzień minął tak szybko, że mam wrażenie, że ostatnie wydanie prasówki pisałam dosłownie wczoraj. To zapewne dlatego, że zarówno…

Co nowego?

Przegląd prasy. Najważniejsze informacje z e-commerce #43

W e-commerce dzieje się coraz więcej. Już chyba wszyscy wrócili z urlopów. Jesienna aura sprzyja czytaniu, dlatego mam nadzieję, że…

Co nowego?

Przegląd prasy. Najważniejsze informacje z e-commerce #42

Piątek oznacza dla mnie tylko jedno, że wracam do Was z naszym cotygodniowym przeglądem prasy. Dzisiejsze wydanie będzie obfitować w…

Co nowego?

Przegląd prasy. Najważniejsze informacje z e-commerce #41

Oficjalnie zakończyły się już wakacje, a to oznacza także koniec sezonu ogórkowego w mediach. Wprawdzie w e-commerce dużo działo się…

E-commerce

Jak nie dać się wojnom cenowym?

Nie od dzisiaj wiadomo, że klienci najchętniej kupowaliby tanio i szybko, co potwierdzają liczne badania preferencji konsumentów. Aby sprostać tym…