How can we help you?

Zarządzanie filtrami na listach

Filtry to funkcjonalność, która pozwala precyzyjnie dostosowywać widok listy do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Filtrowanie pozwala szybko znaleźć potrzebne informacje lub wyświetlić znacznie mniejszy zakres wyników.


Jak utworzyć filtr?

 Krok 1  Po przejściu do zakładki Do wysłania, Zamówione oraz Sprzedaż rozwiń dodatkowe ustawienia, klikając opcję [FILTRUJ].



 Krok 2  Zaznacz interesujące Cię opcje oraz zakres danych, które mają spełnić oczekiwane wymagania. Lista zostanie od razu zaktualizowana zgodnie z Twoimi preferencjami.



 Krok 3  Po odfiltrowaniu listy, możesz zapisać swój filtr. Domyślnie nazwa będzie zawierała datę jego utworzenia. Przed zapisaniem możesz zmienić nazwę filtra i kliknąć [ZAPISZ].



Gdy chcesz ponownie wyświetlić wyniki pasujące do utworzonego filtra, wystarczy kliknąć [FILTRUJ] i wybrać odpowiedni filtr z listy "Zapisane filtry". Wybrany filtr automatycznie uzupełni zapisane opcje wyszukiwania i pokaże Ci tylko te przesyłki, które spełniają wytyczne.



Gdy wybierzesz [ZWIŃ FILTRY], wybrany filtr będzie nadal działał, dlatego jeśli chcesz przestać stosować filtr i zobaczyć wszystkie przesyłki, wybierz [WYCZYŚĆ FILTRY].




Jak edytować i usuwać filtr?

 Krok 1  Rozwiń dodatkowe ustawienia, klikając opcję [FILTRUJ] w zakładce z listą.



 Krok 2  Przejdź do opcji [ZARZĄDZAJ ZAPISANYMI FILTRAMI].



 Krok 3  W nowym oknie pojawi się lista Twoich dotychczas zapisanych filtrów, gdzie możesz zmienić ich nazwę, kolejność wyświetlania lub usunąć dany filtr z listy. Dokonane zmiany potwierdź, klikając przycisk [ZAPISZ].




Dzięki prostym krokom tworzenia, edycji i usuwania filtrów, zyskujesz możliwość dostosowywania widoków list do swoich bieżących potrzeb. Korzystanie z zaawansowanych filtrów sprawia, że zarządzanie przesyłkami oraz zamówieniami staje się szybsze, co z kolei przekłada się na lepszą obsługę klientów i efektywność Twojego biznesu online. 

 
 
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept