How can we help you?

Search by category

Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?

Przeadresowanie ma miejsce, gdy przesyłka jest już w transporcie i zachodzi potrzeba dostarczenia jej pod inny adres, poprawienia błędu w adresie lub jego uszczegółowienia (np. gdy brakuje numeru budynku/lokalu).

Modyfikacji danych może dokonać osoba zlecająca zamówienie. Opcja zmiany adresu odbiorcy dostępna jest w Panelu klienta. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak zlecić taką dyspozycję. 

 Krok 1  Zaloguj się do swojego konta.

 Krok 2   Przejdź do zakładki Zamówione.

 Krok 3  Kliknij na wiersz z wybraną przesyłką, aby przejść do jej szczegółów, gdzie znajdziesz opcję "Zmień adres dostawy".

 

 Krok 4  Po kliknięciu w opcję pojawi się formularz, w którym należy podać nowy adres. Po jego uzupełnieniu system przeliczy koszt usługi zgodnie z Cennikiem i skieruje Cię do dokonania płatności.

Jeżeli podany przez Ciebie adres, będzie mieścił się w rejonie tego samego oddziału doręczającego, co adres pierwotny, wyjątkowo przeadresowanie będzie bezpłatne. Informację na ten temat otrzymasz bezpośrednio w formularzu.

 

 Krok 5  Po zatwierdzeniu i opłaceniu dyspozycji w szczegółach przesyłki pojawi się stosowna adnotacja o przeadresowaniu. Pamiętaj, że samo zlecenie nie stanowi gwarancji realizacji usługi. Dyspozycja zmiany adresu trafia do przewoźnika, który weryfikuje możliwości jej wykonania na aktualnym etapie transportu. Nasza obsługa poinformuje Cię mailowo o przebiegu sprawy. W sytuacji, gdy przeadresowanie nie dojdzie do skutku, wpłacone środki zostaną automatycznie zwrócone na wirtualne saldo w serwsie i będą do Twojej dyspozycji.


W przypadku przesyłek Inpost Paczkomaty, Poczta Kurier48, RUCH przeadresowanie nie jest możliwe, pozostaje jedynie usługa zwrotu przesyłki do nadawcy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pytaniu Jak zwrócić przesyłkę do nadawcy?


Jeżeli kurier nie odebrał jeszcze Twojej przesyłki, wydaj dyspozycję jej anulowania, wprowadź nowe zamówienie z poprawnym adresem i koniecznie naklej na przesyłkę nowe dokumenty przewozowe (skoro na starych widnieje błąd, należy je zniszczyć w celu uniknięcia pomyłki). Środki za anulowane zamówienie w międzyczasie powrócą na saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. Unikniesz tym samym późniejszego kosztu przeadresowania w trakcie transportu. 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept