Search by category
Jak się zarejestrować?
W prawym górnym rogu wybierz opcję Załóż konto i wypełnij krótki formularz. Zajmie Ci to dosłownie chwilę.
Konto możesz zarejestrować na osobę prywatną lub firmę. Wskaż na wstępie poprawny Rodzaj konta, aby otrzymać fakturę za usługi na właściwe dane.
Na adres e-mail, który podasz w formularzu, prześlemy Potwierdzenie rejestracji. Odszukaj wiadomość na swojej poczcie i dokończ proces, klikając w Aktywuj konto. Od tego momentu możesz w pełni korzystać z serwisu i składać zamówienia.
Jeśli e-mail rejestracyjny nie dotarł, odszukaj go, wpisując w wyszukiwarce na poczcie frazę furgonetka. Zdarza się, że potwierdzenie rejestracji trafia do spamu lub innej zakładki na poczcie.
Co warto wiedzieć przy zakładaniu konta firmowego?
Automatyczna rejestracja konta firmowego jest możliwa tylko wtedy, gdy pełne dane Twojej firmy znajdują się w bazie GUS (nasz serwis przy imporcie danych automatycznie weryfikuje je z ogólnodostępną bazą GUS).
Co zrobić w sytuacji, kiedy system odrzuca możliwość założenia konta firmowego ze względu na brak danych w GUS? Załóż konto prywatne i niezwłocznie po rejestracji prześlij do nas wiadomość z prośbą o modyfikację konta na firmowe.
Zanim wyślesz wiadomość, zaloguj się do swojego konta w serwisie i przejdź do formularza kontaktowego na naszej stronie. W swoim zgłoszeniu umieść dokładne dane firmy: NIP, nazwa, adres.
Jeśli założysz konto prywatne i nie zlecisz jego modyfikacji przed wystawieniem pierwszej faktury, zmiana danych w późniejszym czasie nie będzie już możliwa.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact
0 / 280