Zakupy przez Internet to wygodne rozwiązanie, jeśli chcemy uniknąć tłumów pomiędzy alejkami sklepowymi, stania w długiej kolejce do kasy albo czasochłonnego szukania idealnej…
Niemal darmowa reklama docierająca do milionów potencjalnych klientów to marzenie każdej marki. Zwłaszcza takiej, która nie może pozwolić sobie na wysokobudżetowy marketing. Wydaje…
Przez aktualną sytuację związaną z koronawirusem większość sklepów, poza spożywczymi została zamknięta, a wielu ludzi siedzi w domach. Sklepy online jednak działają, więc…
W aktualnej sytuacji większość z nas zostaje w domach, pracuje zdalnie i unika większych skupisk ludzi, bo zachowanie odpowiednich środków zapobiegawczych przed rozprzestrzenianiem…
Już po raz czwarty przedstawiamy raport o dostawie w polskim e-commerce. Analizie poddaliśmy formy i koszty doręczenia w sklepach internetowych. Wyniki pozwoliły pokazać,…
Dostajemy od Was wiele zapytań dotyczących działania firm kurierskich w związku z obecną sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce. Pytacie nas…
W świecie internetu, w którym na co dzień pracujemy, wirus kojarzy się przede wszystkim ze złośliwym oprogramowaniem, które czasami zainfekuje nasz komputer. Wszyscy…
Firma działająca w branży e-commerce powinna rozważyć w swoich biznesowych planach wsparcie ekologii. Posunięcie to jest bardzo korzystne z punktu widzenia wizerunku marki…
Chcesz sprzedać swoje nieużywane ubrania, książki lub sprzęt RTV? A może odwrotnie – to Ty kupujesz coś przez internet, ale sprzedający nie gwarantuje…
Ekologia to już nie tylko trend, ale wręcz styl życia. Coraz większa świadomość społeczeństwa sprawia, że klienci decydują się na wybór produktów wytwarzanych…