Dziękujemy za dołączenie do newslettera.
Sprawdź e-mail i potwierdź subskrypcję.
Porady

Czego nie można wysłać kurierem?

Materiały wybuchowe, żywe zwierzęta, tropikalne rośliny - klienci firm kurierskich próbowali nadać już chyba wszystko. W sieci znajdziecie mnóstwo…

Co nowego?

AdBuster testuje firmy kurierskie. Co mówią wyniki?

Marek Hoffmann, znany szerzej jako AdBuster, to polski YouTuber, który zaczął swoją internetową działalność od konfrontowania przekazów reklamowych z…

Nowoczesna logistyka

Dlaczego logistyka to podstawa w omnichannel?

Wielokrotny wzrost liczby zapytań w Google w minionym roku, dziesiątki publikacji, temat wielu branżowych konferencji - omnichannel, bo o…

E-commerce

Jak zautomatyzować logistykę i sprawniej zarządzać e-sklepem? Część 4

Co jest największym kłopotem dla kupujących online? Okazuje się, że niemal 50% deklaruje, że są to wysokie koszty dostawy…

E-commerce

5 rzeczy, które możesz zautomatyzować w obsłudze klienta w sklepie internetowym

Automatyzacja różnych codziennych czynności służy kilku podstawowym celom: wygospodarowaniu większej ilości wolnego czasu, eliminacji błędów i zaoszczędzeniu dodatkowych środków…

Co nowego?

TOP 5 najchętniej czytanych artykułów na naszym blogu

Jednym z celów, jakie postawiliśmy sobie do realizacji w minionym roku, było stworzenie miejsca, gdzie będą trafiać poszukujący rzetelnych…

Co nowego?

10 wydarzeń branży e-commerce, na których warto się pojawić w 2016

Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży, zrewidować swoje pomysły na nowy biznes? Konferencje, targi,…

E-commerce

Największe bolączki logistyczne małych i średnich e-sklepów

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się z czym to się tak naprawdę wiąże? Odpowiedź jest prosta - łatwo…

E-commerce

Jak cena przesyłki wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym?

Czy warto z darmowej dostawy uczynić przewagę nad konkurencją? Kiedy cena przesyłki zniechęci klienta? Jak cena przesyłki wpływa na…

E-commerce

Jak opakowanie wpływa na postrzeganie e-sklepu przez klienta?

Każdy zakupiony online produkt przemierza bardzo długą drogę, zanim trafi do rąk zamawiającego. Najpierw magazyn, później sortownia, następnie wielokilometrowa…