Zbieranie zamówień, kompletowanie produktów do wysyłki, zamawianie kurierów, intensywne działania reklamowe, analiza danych, optymalizacja kluczowych procesów, poprawa usability i…
Błyskawiczny rozwój sektora e-handlu to zjawisko, o którym często mówi się tylko z perspektywy konsumenta: ustandaryzowanie praw kupujących, zdrowa…
Responsywna strona www czy może od razu aplikacja mobilna? To pytanie zada sobie w najbliższej przyszłości prawdopodobnie każdy właściciel…
W poprzednich cyklach artykułu przedstawiłam krótko dwa sposoby na na ułatwienie klientom zakupów online. Pisałam o usability i jego…
W zeszłym tygodniu rozpoczęłam cykl pięciu krótkich artykułów o sposobach na ułatwienie klientowi zakupów online. W pierwszym tekście pisałam o usability,…
Szacuje się, że liczba polskich sklepów internetowych waha się obecnie między 15 a 20 tys. i niektórzy oceniają, że…
Składanie reklamacji chyba nikomu nie kojarzy się z czymś przyjemnym. Nie dość, że jest konsekwencją usługi kurierskiej, z której…
Komunikacja posprzedażowa, obok sprawnej dostawy, jest jednym z kluczowych elementów decydujących o tym, czy klient zostanie z nami na…
W biznesie jest jak w życiu: kto chce, szuka sposobu, kto nie chce, szuka powodu. Jeśli wyznajesz pierwszą zasadę,…
Co roku przygotowujecie się na prima aprilis i wydaje Wam się, że już nikt nie jest w stanie Was…