Dziękujemy za dołączenie do newslettera.
Sprawdź e-mail i potwierdź subskrypcję.
E-commerce

Jak osiągnąć sukces na rynku e-commerce? Wywiad z Pawłem Paszkowskim z…

E-commerce święci w Polsce triumfy i z roku na rok coraz dynamiczniej się rozwija. Zakupy przez Internet, które jeszcze…

Nowoczesna logistyka

Jaka jest Twoja historia? Aneta Wawrzyniak, Raben

W zeszłym miesiącu rozpoczęliśmy nowy cykl artykułów, w którym nasi klienci opowiadają nam historie związane z ich codzienną pracą.…

Co nowego?

Zbliża się eDelivery – agenda prawie ukończona

Zapewne dotarła do Was już informacja, że we wrześniu organizujemy konferencję eDelivery i dziś mam dla Was wieści związane…

E-commerce

Kuj żelazo póki gorące – o sile personalizacji w e-commerce

Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu odzieżowego, a w nim znajdują się wyłącznie rzeczy, które są w Twoim rozmiarze,…

Nowoczesna logistyka

Jak wykorzystać potencjał tłumu w logistyce? O wpływie crowdsourcingu na rynek…

"Mądrość tłumu" jest z powodzeniem wykorzystywana już od wielu lat. Sam Napoleon poszukując sposobu na dostarczanie świeżej żywności na…

E-commerce

Zajrzyj za kulisy Targów eHandlu w Berlinie – wywiad z twórcami

Nieco ponad dwa miesiące temu, bo w 27 kwietnia, odbyło się E-commerce Berlin Expo, czyli międzynarodowa impreza dla podmiotów…

Co nowego?

E-commerce Express, czyli top 5 faktów miesiąca. Czerwiec 2016

W ubiegłym miesiącu wystartowaliśmy z nowym cyklem artykułów, w których prezentujemy najważniejsze informacje ze świata e-handlu i logistyki z ostatnich…

E-commerce

Jak skutecznie wzywać do działania, czyli 10 przykazań dobrego CTA

Przekonanie użytkowników do odwiedzenia właśnie naszej strony jest zadaniem niełatwym i często dość kosztownym, dlatego jeżeli już nam się…

Co nowego?

eDelivery2016 – pierwsza konferencja poświęcona logistyce w e-commerce już we wrześniu

27 września 2016 - zapisz koniecznie tę datę w kalendarzu. Właśnie wtedy spotykamy się na Stadionie Narodowym w Warszawie,…

E-commerce

5 magicznych (?) sposobów na ułatwienie klientowi zakupów online #5 (mobile)

W poprzednich cyklach artykułu krótko opisałam cztery sposoby, które mogą ułatwić klientowi zakupy online. Zaczynałam od omówienia usability oraz…