Cennik przesyłek kurierskich.

Niskie ceny. Brak opłaty paliwowej i drogowej. Największa paleta usług.

Wybierz kraj nadania oraz kraj doręczenia:

Wybierz kuriera i sprawdź cennik:

Cennik GLS Standard
Cennik GLS Premium
Paczka do Niemiec
Waga 1 paczki
Cena netto
Cena brutto
DOX
Max. wymiary 40 x 23 x 3 cm.
do 2 kg
40,86 zł
50,26 zł
Small Parcel
do 2 kg
40,86 zł
50,26 zł
Paczka
do 5 kg
50,28 zł
61,84 zł
od 5 do 10 kg
52,75 zł
64,88 zł
od 10 do 15 kg
57,70 zł
70,97 zł
od 15 do 25 kg
61,00 zł
75,03 zł
od 25 do 30 kg
66,35 zł
81,61 zł
od 30 do 40 kg
131,47 zł
161,71 zł
Waga 1 paczki
Cena netto
Cena brutto
DOX
Max. wymiary 40 x 23 x 3 cm.
do 2 kg
38,00 zł
46,74 zł
Small Parcel
do 2 kg
38,00 zł
46,74 zł
Paczka
do 5 kg
48,10 zł
59,16 zł
od 5 do 10 kg
50,46 zł
62,07 zł
od 10 do 15 kg
55,19 zł
67,88 zł
od 15 do 25 kg
58,74 zł
72,25 zł
od 25 do 30 kg
63,47 zł
78,07 zł
od 30 do 40 kg
126,14 zł
155,15 zł
  • (1)Usługa dotyczy przeadresowania wyłącznie w obrębie kraju docelowego
  • (2)Minimalna kwota doładowania salda przez PayPal wynosi 50,00 zł.

Niskie ceny to nie wszystko. Dodatkowo oferujemy:

  • Konto prepaid oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
  • Jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
  • Szybkie zwroty pobrań w 24h od dostarczenia przesyłki.
  • Opłatę paliwową i drogową wliczoną w cenę.
  • Cennik biznesowy już od 40 paczek miesięcznie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

GLS

Firma GLS powstała w 199 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.

Usługi międzynarodowe:

GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.

GLS gwarantuje:

  • Doręczenie przesyłki w standardowym terminie od 48-96 godzin od odbioru.
  • Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
  • Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
  • Cyfrowy Podpis Odbiorcy
  • Drugą próba doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
Usługi dodatkowe:

FlexDelivery Service

Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.

InfoService

To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.

Pick&Return Service

Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.

Pick&Ship Service

Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klient końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.

ShopDelivery Service

Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.

ShopReturn Service

Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.

X

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się

Śledź swoje przesyłki mobilnie! Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X