Co nowego?

E-commerce Express, czyli top 5 faktów miesiąca. Maj 2016

W świecie e-handlu dużo się dzieje. To branża, która bardzo dynamicznie się rozwija, codziennie pojawia się wiele informacji o ciekawych rozwiązaniach, nowych gadżetach…

E-commerce

5 darmowych narzędzi przydatnych dla e-commerce

Zbieranie zamówień, kompletowanie produktów do wysyłki, zamawianie kurierów, intensywne działania reklamowe, analiza danych, optymalizacja kluczowych procesów, poprawa usability i user experience... to codzienność…

Nowoczesna logistyka

Same day delivery, czyli dlaczego szybka dostawa robi różnicę. Przewodnik dla…

Błyskawiczny rozwój sektora e-handlu to zjawisko, o którym często mówi się tylko z perspektywy konsumenta: ustandaryzowanie praw kupujących, zdrowa konkurencja, rosnąca gama produktów,…

E-commerce

E-sklepie bądź mobile, czyli jak nadążyć za klientem

Responsywna strona www czy może od razu aplikacja mobilna? To pytanie zada sobie w najbliższej przyszłości prawdopodobnie każdy właściciel sklepu internetowego. Nie czas…

E-commerce

5 magicznych (?) sposobów na ułatwienie klientowi zakupów online #3 (opcje…

W poprzednich cyklach artykułu przedstawiłam krótko dwa sposoby na na ułatwienie klientom zakupów online. Pisałam o usability i jego wpływie na zachowania klientów…

E-commerce

5 magicznych (?) sposobów na ułatwienie klientowi zakupów online #2 (content)

W zeszłym tygodniu rozpoczęłam cykl pięciu krótkich artykułów o sposobach na ułatwienie klientowi zakupów online. W pierwszym tekście pisałam o usability, dlaczego jest ono ważne…

E-commerce

5 magicznych (?) sposobów na ułatwienie klientowi zakupów online #1 (usability)

Szacuje się, że liczba polskich sklepów internetowych waha się obecnie między 15 a 20 tys. i niektórzy oceniają, że możemy już obserwować pewne…

Porady

Jak prawidłowo składać reklamacje w firmach kurierskich?

Składanie reklamacji chyba nikomu nie kojarzy się z czymś przyjemnym. Nie dość, że jest konsekwencją usługi kurierskiej, z której jakości jesteśmy niezadowoleni, to…

E-commerce

Jak zdobyć zaufanie klientów dzięki dobrym e-mailom systemowym i SMS-om? Część…

Komunikacja posprzedażowa, obok sprawnej dostawy, jest jednym z kluczowych elementów decydujących o tym, czy klient zostanie z nami na dłużej. Dlatego właśnie temu…

Nowoczesna logistyka

Inny niż wszystkie. Dropshipping jako model prowadzenia e-biznesu

W biznesie jest jak w życiu: kto chce, szuka sposobu, kto nie chce, szuka powodu. Jeśli wyznajesz pierwszą zasadę, wiesz doskonale, że tylko…