Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/04/29
Jakiś czas temu uruchomiliśmy na naszej stronie czatbota, za pośrednictwem którego można się z nami skontaktować. W tym tekście chcemy pokazać, jak działa ten kanał komunikacji i jak pozwala on w prosty oraz szybki sposób uzyskać odpowiedź na nurtujący problem.
Spis treści
Gdzie znajduje się czat na stronie Furgonetka.pl?
Okienko czatu znajduje się na dole naszej strony internetowej, w prawym rogu. Wygląda ono tak, jak na załączonym poniżej obrazku.
Dostępny jest on nie tylko na naszej stronie głównej, ale również na każdej innej naszej podstronie. Aby zacząć rozmawiać za jego pośrednictwem, wystarczy tylko kliknąć myszką w dowolny jego punkt. Otworzy się wtedy okno, w którym można zadać pytanie odnośnie interesującej Cię kwestii.
Jak działa czatbot na stronie Furgonetka.pl?
Otwierając okienko z czatem wystarczy zadać mu pytanie, na które chcielibyśmy otrzymać odpowiedź. Możesz zrobić to ręcznie, wpisując interesujące Cię kwestie w polu “Wpisz swoje pytanie”. Czatbot automatycznie i natychmiastowo odpowie na Twoje zapytanie.
Możesz też skorzystać z listy “Popularne tematy”, która znajduje się w okienku czatu i wybrać z niej konkretny problem, który aktualnie Cię nurtuje. W tym przypadku również otrzymasz natychmiastową, automatyczną odpowiedź odnośnie wybranej kwestii.
Czatbot potrafi odpowiedzieć na ponad 200 pytań dotyczących naszych usług i oferty. Możesz się od niego dowiedzieć m.in. co zrobić, kiedy kurier nie odebrał przesyłki, jak sprawdzić status paczki, jak anulować zamówienie, ile czasu czeka się na zwrot pobrania, jaki jest czas doręczenia przesyłki czy jak odpowiednio zapakować paczkę.
Poniżej przedstawiamy Ci przykładowe odpowiedzi czatbota na pytania zadane przez naszych klientów. Zobacz sam, jak sprawnie on działa.
W przypadku kiedy czatbot nie zrozumie Twojego pytania, to poprosi, abyś mógł sformułować je inaczej, by mógł jeszcze raz spróbować Ci pomóc lub zaproponuje pokrewny temat. Tak, jak widać to na załączonych poniżej przykładach.
Ważne: Jeśli po kilku próbach nie dojdziesz do porozumienia z czatbotem, to nie kończ rozmowy. W takim przypadku zaproponuje Ci on livechat z jednym z naszych konsultantów i będziesz mógł zadać mu pytanie lub poprosić o rozwiązanie problematycznej kwestii.
Kiedy i dlaczego warto korzystać z czatbota na Furgonetka.pl?
Korzystanie z czatbota rekomendujemy szczególnie wtedy, kiedy chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działają usługi kurierskie lub nasz system. Czatbot potrafi bowiem odpowiedź na pytanie o tym, jak zamówić u nas przesyłkę, jak sprawdzić jej koszt przed zamówieniem, jaki jest czas doręczenia przesyłki, czy są dostępne wysyłki międzynarodowe, jak dobrze zapakować paczkę, jak anulować zlecenie czy jak sprawdzić status przesyłki. Bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi rekomendujemy już w przypadku problemów z konkretną zamówioną przesyłką, kiedy niezbędna może się okazać interwencja u firmy kurierskiej.
Największą jednak zaletą czatbotu jest to, że otrzymujesz tam odpowiedź natychmiast po zadaniu pytania. Możesz od razu się z nią zapoznać i zacząć działać. Dzięki temu oszczędzasz swój czas i nie musisz czekać na odpowiedź od konsultantów. Zachęcamy zatem, abyś skorzystał z tej formy kontaktu z nami i sam sprawdził, jak działa nasz czatbot.
Źródło zdjęcia głównego: depositphotos.com