Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/12

Ponad 19 mln nadanych przesyłek na 9 urodziny Furgonetka

Usłudze Furgonetka stuknął dziś kolejny rok. Jesteśmy już z Wami w sumie aż 9 lat. Przez ten okres  zostało nadanych za naszym pośrednictwem ponad 19 mln przesyłek. Z tej wyjątkowej okazji chcemy podsumować te kilka lat naszej działalności i pokazać Wam, co wspólnie udało nam się osiągnąć.

Mamy już ponad pół miliona klientów

Ostatni rok był bardzo intensywny. Liczba paczek nadanych za naszym pośrednictwem zwiększyła się aż o 81% i osiągnęła ponad 19 milionów. To aż trzy razy więcej niż dwa lata wcześniej. Dziennie obsługujemy średnio 20 tysięcy przesyłek, a w szczytowych dniach roku ta ich wolumen jest nawet dwukrotnie wyższy. Jednak szczególnie cieszy nas fakt, że liczba naszych klientów przekroczyła pół miliona. W tej chwili jest Was już ponad 560 tysięcy, czyli dwa razy więcej niż w 2017 roku. Utwierdza nas to w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. 

Cieszy nas również fakt, że liczba reklamacji w naszym serwisie wciąż jest marginalna. Oznacza to, że pomimo dynamicznego rozwoju branży i dużych wzrostów przesyłek, nasi partnerzy działają praktycznie niezawodnie. Aż 99,87% paczek jest dostarczanych bez żadnych problemów.  

Więcej ciekawych danych znajdziecie na poniższej infografice. Dostępna jest ona także pod tym linkiem. Warto tam zajrzeć, bo przygotowaliśmy dla Was mały upominek, z którego skorzystać możecie tylko dziś. 

 

9 urodziny Furgonetka

Źródło: materiały własne

Stawiamy na rozwój i innowacje

W tym ostatnim roku szczególnie postawiliśmy na rozwój serwisu i jego funkcjonalności oraz wprowadziliśmy kilka innowacji. Jedną z najważniejszych z nich było udostępnienie nowego kanału komunikacji, którym jest chatbot. Dzięki niemu w czasie rzeczywistym i bez potrzeby kontaktu z naszym Biurem Obsługi możecie sprawdzić odpowiedzi na najbardziej nurtujące Was pytania oraz dowiedzieć się, jak rozwiązać dany problem samodzielnie. Obsługa klienta to obszar, na rozwoju którego szczególnie nam zależy, gdyż Wasze zadowolenie to dla nas priorytet. 

Kolejną bardzo istotną innowacją było udostępnienie Wam nowej wersji aplikacji mobilnej, za pomocą której możecie nadawać paczki i opłacać zamówienia bezpośrednio z poziomu swojego telefonu. W planach na najbliższy rok mamy jej ciągły rozwój i ulepszanie. 

W tym roku odświeżyliśmy także wygląd Panelu Klienta  i wprowadziliśmy szereg nowych funkcji, które pozwalają zamawiać przesyłki jeszcze szybciej i łatwiej. Pojawiły się m.in. podstrona z podsumowaniem zamówienia, nowe opcje drukowania etykiet na różnych urządzeniach, funkcja zamawiania przesyłek bez podjazdu kuriera, możliwość wprowadzenia innych danych na etykietach czy nadawanie na własnych umowach kurierskich. O szczegółach dotyczących każdej z tych opcji pisaliśmy Wam na bieżąco na blogu, dlatego jeśli jakiś temat szczególnie Was interesuje to zachęcam do powrotu do tych tekstów. Dodatkowo dodaliśmy też zakładkę “Śledzone” w Panelu Klienta, gdzie możecie monitorować statusy wszystkich Waszych przesyłek, nawet tych które nie zostały nadane za naszym pośrednictwem. Dalszy rozwój serwisu to wciąż jeden z naszych głównych priorytetów na najbliższe lata. Zależy nam, żeby wzmacniać pozytywne doświadczenia związane z zamawianiem przesyłek na Furgonetka.pl.  

W tym roku rozszerzyliśmy też ofertę naszych usług o nowego przewoźnika. Zintegrowaliśmy się z firmą Meest, za pośrednictwem której możecie wysyłać przesyłki do Ukrainy. Nasza oferta powiększyła się także o przesyłki paletowe firmy DHL. Wprowadziliśmy też bezpłatną usługę dodatkową, która pozwala zamówić kuriera DPD bez konieczności drukowania dokumentów przewozowych. Wiemy, że taka opcja była bardzo przez Was wyczekiwana, stąd cieszymy się, że udało się ją udostępnić.

Podsumowując

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim pracownikom, którzy od lat tworzą serwis Furgonetka.pl. Jest ich za wielu, aby wymieniać każdego z imienia czy nazwiska po kolei, ale ten sukces jest pracą każdego z nich. Dziękuję im za zaangażowanie, które codziennie wkładają w wykonywanie swoich obowiązków i inicjatywę, którą się wykazują.  

Jednak szczególnie dziękuję Wam – naszym klientom – za to, że z nami jesteście i korzystacie z naszych usług. To dla nas wielkie wyróżnienie. Mam nadzieję, że będzie nas coraz więcej i wspólnie nadamy jeszcze wiele przesyłek. Z mojej strony mogę Was zapewnić, że mamy jeszcze dużo pomysłów i planów na przyszłość. Będziemy dalej pracować nad tym, aby rozwijać nasz serwis i zapewniać Wam usługi na jak najwyższym poziomie. 

Źródło zdjęcia głównego: depositphotos.com