Ostatnia modyfikacja artykułu:

Opcja ponowienia odbioru przesyłki dostępna już dla wszystkich przewoźników na Furgonetka

Wprowadziliśmy opcję ponowienia odbioru przesyłki dla wszystkich firm kurierskich dostępnych w naszym serwisie. Teraz jeśli z jakichś powodów kurier nie zjawi się po Waszą paczkę, to możecie samodzielnie zlecić ponowny jej odbiór za pomocą jednego kliknięcia w naszym Panelu Klienta. 

Jak ponowić odbiór przesyłki przez kuriera?

Do tej pory opcja ponowienia podjazdu kuriera w naszym serwisie była dostępna tylko dla firm DPD i FedEx. Teraz rozszerzyliśmy ją o wszystkich przewoźników dostępnych w naszej ofercie. Jeśli zdarzy się sytuacja, w której kurier nie zjawi się po Waszą przesyłkę w szacowanym terminie, to wtedy możecie skorzystać właśnie z tej opcji. 

Aby ponowić zlecenie odbioru przesyłki przez kuriera należy wejść do naszego Panelu Klienta w zakładkę “Zamówione”. W opcjach paczki trzeba kliknąć w ikonkę zakręconej strzałki, która symbolizuje funkcję “Ponów podjazd kuriera”. 

Opcja ponowienia podjazdu kuriera na Furgonetka

Źródło: materiały własne

Ważne: Pamiętaj, że opcja ponowienia podjazdu kuriera pojawi się dopiero, kiedy przesyłka będzie miała status “Obserwujemy problemy z nadaniem”.

Dodatkowo funkcja ta dostępna będzie także w szczegółach Waszej przesyłki. Jeśli kliknięcie w numer paczki, to przejdziecie na podstronę, która zawiera wszystkie najważniejsze informacje o zamówieniu. Tam również będziecie mogli ponowić podjazd kuriera, tak jak widać to na poniższym obrazku. 

Opcja ponowienia podjazdu kuriera dostępna w szczegółach przesyłki na Furgonetka

Źródło: materiały własne

Po wybraniu opcji ponowienia podjazdu kuriera zostaniecie przekierowani do strony z podsumowaniem tej dyspozycji. Będziecie mogli tam wybrać proponowaną datę odbioru przesyłki przez przewoźnika i zatwierdzić zlecenie klikając w button na dole strony. Wasza dyspozycja zostanie przekazana do firmy kurierskiej, a nowa data odbioru zostanie uwzględniona na podsumowaniu zamówienia. 

Ponowienie zlecenia odbioru przesyłki przez kuriera na Furgonetka

Źródło: materiały własne

Ważne: Pamiętaj, że ponawiając zlecenie podjazdu zarówno numer przesyłki, jak i dokumenty przewozowe pozostają bez zmian. Kurierowi należy przekazać paczkę z tymi samymi etykietami, które zostały utworzone podczas składania zamówienia.

Dodatkowo warto pamiętać, że funkcja ta jest niedostępna dla przesyłek importowych DPD oraz paczek nadawanych za pośrednictwem firmy Meest. 

Podsumowując

Jak widzicie opcja ponownego zlecenia podjazdu kuriera jest naprawdę prosta i pomoże Wam samodzielnie zareagować na ewentualny problem z odbiorem paczki, bez potrzeby kontaktu z naszym Biurem Obsługi. Pamiętajcie, że stale możecie śledzić drogę swojej przesyłki na naszej podstronie oraz w panelu w zakładce “Śledzone”. Dzięki temu będziecie na bieżąco wiedzieć, co dzieje się z Waszą paczką oraz będziecie mogli w porę zareagować. Może to być szczególnie przydatne w nadchodzącym okresie świątecznych szczytów paczkowych. Pamiętajcie też, że wciąż rozwijamy nasze usługi oraz staramy się wprowadzać nowe funkcje, a o każdej z nich przeczytacie na naszym blogu. 

Źródło zdjęcia głównego: depositphotos.com