Materiały wybuchowe, żywe zwierzęta, tropikalne rośliny - klienci firm kurierskich próbowali nadać już chyba wszystko. W sieci znajdziecie mnóstwo historii o „dziwnych przesyłkach”,…
Marek Hoffmann, znany szerzej jako AdBuster, to polski YouTuber, który zaczął swoją internetową działalność od konfrontowania przekazów reklamowych z rzeczywistością. Mówiąc wprost, sprawdzał…
Wielokrotny wzrost liczby zapytań w Google w minionym roku, dziesiątki publikacji, temat wielu branżowych konferencji - omnichannel, bo o nim mowa, jest dziś…
Co jest największym kłopotem dla kupujących online? Okazuje się, że niemal 50% deklaruje, że są to wysokie koszty dostawy i długie oczekiwanie na…
Automatyzacja różnych codziennych czynności służy kilku podstawowym celom: wygospodarowaniu większej ilości wolnego czasu, eliminacji błędów i zaoszczędzeniu dodatkowych środków finansowych. Najprostszym przykładem, który…
Jednym z celów, jakie postawiliśmy sobie do realizacji w minionym roku, było stworzenie miejsca, gdzie będą trafiać poszukujący rzetelnych informacji związanych z logistyką…
Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży, zrewidować swoje pomysły na nowy biznes? Konferencje, targi, szkolenia są najlepszą ku…
Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się z czym to się tak naprawdę wiąże? Odpowiedź jest prosta - łatwo nie będzie, ale na…
Czy warto z darmowej dostawy uczynić przewagę nad konkurencją? Kiedy cena przesyłki zniechęci klienta? Jak cena przesyłki wpływa na sprzedaż? Te dwa główne…
Każdy zakupiony online produkt przemierza bardzo długą drogę, zanim trafi do rąk zamawiającego. Najpierw magazyn, później sortownia, następnie wielokilometrowa podróż w samochodzie dostawczym.…