Porady

Czego nie można wysłać kurierem?

Materiały wybuchowe, żywe zwierzęta, tropikalne rośliny - klienci firm kurierskich próbowali nadać już chyba wszystko. W sieci znajdziecie mnóstwo historii o „dziwnych przesyłkach”,…

Co nowego?

AdBuster testuje firmy kurierskie. Co mówią wyniki?

Marek Hoffmann, znany szerzej jako AdBuster, to polski YouTuber, który zaczął swoją internetową działalność od konfrontowania przekazów reklamowych z rzeczywistością. Mówiąc wprost, sprawdzał…

Nowoczesna logistyka

Dlaczego logistyka to podstawa w omnichannel?

Wielokrotny wzrost liczby zapytań w Google w minionym roku, dziesiątki publikacji, temat wielu branżowych konferencji - omnichannel, bo o nim mowa, jest dziś…

E-commerce

Jak zautomatyzować logistykę i sprawniej zarządzać e-sklepem? Część 4

Co jest największym kłopotem dla kupujących online? Okazuje się, że niemal 50% deklaruje, że są to wysokie koszty dostawy i długie oczekiwanie na…

E-commerce

5 rzeczy, które możesz zautomatyzować w obsłudze klienta w sklepie internetowym

Automatyzacja różnych codziennych czynności służy kilku podstawowym celom: wygospodarowaniu większej ilości wolnego czasu, eliminacji błędów i zaoszczędzeniu dodatkowych środków finansowych. Najprostszym przykładem, który…

Co nowego?

TOP 5 najchętniej czytanych artykułów na naszym blogu

Jednym z celów, jakie postawiliśmy sobie do realizacji w minionym roku, było stworzenie miejsca, gdzie będą trafiać poszukujący rzetelnych informacji związanych z logistyką…

Co nowego?

10 wydarzeń branży e-commerce, na których warto się pojawić w 2016

Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży, zrewidować swoje pomysły na nowy biznes? Konferencje, targi, szkolenia są najlepszą ku…

E-commerce

Największe bolączki logistyczne małych i średnich e-sklepów

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się z czym to się tak naprawdę wiąże? Odpowiedź jest prosta - łatwo nie będzie, ale na…

E-commerce

Jak cena przesyłki wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym?

Czy warto z darmowej dostawy uczynić przewagę nad konkurencją? Kiedy cena przesyłki zniechęci klienta? Jak cena przesyłki wpływa na sprzedaż? Te dwa główne…

E-commerce

Jak opakowanie wpływa na postrzeganie e-sklepu przez klienta?

Każdy zakupiony online produkt przemierza bardzo długą drogę, zanim trafi do rąk zamawiającego. Najpierw magazyn, później sortownia, następnie wielokilometrowa podróż w samochodzie dostawczym.…