Domestic service
-
-
Weight of 1 parcelNet priceNet price with fuel surchargeGross price
-
-
DOX Point → Courier
-
DOX11.39 PLN13.78 PLN16.95 PLN
-
-
Parcel Point → Courier
-
do 2 kg11.39 PLN13.78 PLN16.95 PLN
-
od 2 do 5 kg12.39 PLN14.99 PLN18.44 PLN
-
od 5 do 10 kg13.39 PLN16.20 PLN19.93 PLN
-
od 10 do 20 kg15.99 PLN19.35 PLN23.80 PLN
-
od 20 do 31.5 kg23.89 PLN28.91 PLN35.55 PLN
-
Additional services
-
Service name
Net priceNet price with fuel surchargeGross price -
Parcel insurance from 0.01 PLN to 1,000.00 PLN
0.00 PLN0.00 PLN0.00 PLN -
Package cancel (1)
11.00 PLN13.31 PLN16.37 PLN -
Fuel surcharge
21% base and additional price21% base and additional price21% base and additional price -
Manual sorting fee
131.99 PLN159.71 PLN196.44 PLN -
Each subsequent delivery attempt (2)
16.49 PLN19.95 PLN24.54 PLN
Non-standard services
-
Service name
Net priceNet price with fuel surchargeGross price -
Address correction
100% package price100% package price100% package price -
Freight SMS notification
0.10 PLN0.10 PLN0.12 PLN -
SMS pickup notification for the receiver
0.10 PLN0.10 PLN0.12 PLN -
Volumetric weight exceeded
32.99 PLN39.92 PLN49.10 PLN -
Return to sender
Basic feeBasic feeBasic fee -
Dispatch of a package inconsistent with an order (within an acceptable weight limit) (3)
According to this price listAccording to this price listAccording to this price list -
Package exceeding an acceptable weight/dimensional limit (4)
-
Sending or attempting to send dangerous goods (especially pyrotechnics)
2,000.00 PLN2,000.00 PLN2,460.00 PLN -
Payment fee (PayPal)
1.22 PLN + 1.88% from the paid amount1.22 PLN + 1.88% from the paid amount1.50 PLN + 2.3124% from the paid amount -
Sending a vindicatory reminder (cost of a priority registered letter)
8.40 PLN8.40 PLN8.40 PLN -
Wysłanie faktury w wersji papierowej (koszt listu poleconego priorytetowego)
8.40 PLN8.40 PLN8.40 PLN -
Re-transfer fee
2.00 PLN2.00 PLN2.46 PLN -
Verification transfer fee
5.00 PLN5.00 PLN6.15 PLN -
A fee for paying out the funds from a prepaid account (5)
10.00 PLN10.00 PLN12.30 PLN
Chcesz nadawać regularnie paczki?
Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.
- (1)The fee is charged if the shipment is canceled from the moment it was posted at the point or parcel machine.
- (2)Opłata naliczana jest w przypadku trzeciej i każdej kolejnej próby doręczenia przesyłki do Odbiorcy.
- (3)The fee is the difference between the price of the shipment calculated on the basis of the parameters entered in the order and the price specified in the weight range corresponding to the actual weight of the shipment handed over for transport, shown in the price list above.
- (4)Regulations for the Provision of Services by General Logistics Systems Poland Spółka z o.o., Tariff, item: Billing for a technologically non-transportable parcel, Billing for an overweight parcel, Billing for an oversized parcel, Billing for a parcel exceeding volumetric weight.
- (5)The fee is charged when funds are withdrawn from the balance exceeding PLN 100.
Historia zmian opłat w cenniku:
Historia zmian opłat paliwowych:
Low prices are not everything. Additionally we offer:
- A prepaid account and full control over your expenses.
- One collective invoice at the end of the month.
- Express COD returns on the next business day after delivery.
- Fuel and road surcharge included within the price.
- Business price list starting from 40 parcels a month.
Any questions?
Contact usGLS
Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.
International services:
GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.
GLS gwarantuje:
- Doręczenie przesyłki w standardowym terminie do 5 dni roboczych.
- Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
- Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
- Cyfrowy Podpis Odbiorcy.
- Drugą próbę doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
FlexDelivery Service
Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.
InfoService
To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Pick&Return Service
Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.
Pick&Ship Service
Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klienta końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.
ShopDelivery Service
Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.
ShopReturn Service
Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.