Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/18
Z początkiem września została ogłoszona lista nominowanych firm w trzynastu kategoriach konkursowych tegorocznej edycji Ekomersy 2015. Jak co roku akcji przyświeca idea wyłonienia marek, które najbardziej przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce.
Dlatego cieszymy się, że FurgonetkaBiznes została doceniona przez organizatorów i otrzymała nominację w kategorii DEBIUT ROKU.
Wraz z nami do walki o głosy stanęło 25 innych marek, które tak jak FurgonetkaBiznes są jeszcze młodymi projektami działającymi w branży e-commerce. Mamy jednak nadzieję, że dzięki wsparciu i oddanym głosom uda nam się przejść do kolejnego etapu, w którym wszystko zależy już od ekspertów z branży oceniających zgłoszone firmy.
10 powodów, aby zagłosować
Zastanawiasz się pewnie, dlaczego to właśnie na nas powinieneś oddać swój głos. Postaram się przekonać Cię dziesięcioma poniższymi argumentami:
- FurgonetkaBiznes to innowacyjne narzędzie z bogatą funkcjonalnością.
- FurgonetkaBiznes to jeden panel zintegrowany z wieloma systemami IT usługodawców.
- FurgonetkaBiznes to automatyzacja powtarzalnych czynności w e-sklepie.
- FurgonetkaBiznes to optymalizacja procesów posprzedażowych.
- FurgonetkaBiznes to jedno konto do zarządzania zamówieniami i przesyłkami.
- FurgonetkaBiznes to wyższa jakość obsługi klienta.
- FurgonetkaBiznes to krótszy czas obsługi i realizacji zamówień.
- FurgonetkaBiznes to obniżenie bieżących kosztów.
- FurgonetkaBiznes to eliminacja błędów ludzkich.
- FurgonetkaBiznes to budowanie trwałych relacji z e-konsumentami.
Przekonałam Cię? Pamiętaj, że głosowanie trwa tylko do 18 września, więc nie ma na co czekać.
Co już zrobiliśmy?
FurgonetkaBiznes miała swoją premierę w maju 2015 i od tego czasu pracujemy intensywnie nad jej rozbudową. Chcemy, aby nasze narzędzie było kompleksowym rozwiązaniem dla polskiego e-commerce, dlatego jeszcze dużo pracy przed nami. Jednak feedback, który otrzymaliśmy podczas beta testów, pokazał nam, że kierunek rozwoju objęty przez nas jest jak najbardziej właściwy.
Do tej pory użytkownicy mogli testować dwa moduły: transportowy oraz analityczny. To aż dziesięć integracji z przewoźnikami i wiele zaawansowanych funkcji, które umożliwiają automatyzację, kontrolę i realne oszczędności w e-przedsiębiorstwie.
W tej chwili wdrażamy moduł do zarządzania zamówieniami, który połączy nasz panel z największymi platformami sklepowymi i serwisami aukcyjnymi. Wiemy, że z niecierpliwością na to czekasz.
Jeżeli chcecie być na bieżąco, obserwujcie naszego bloga lub konto na facebooku, zawsze aktualizujemy informacje o nowościach dostępnych w panelu, a także publikujemy wiele edukacyjnych treści, które mogą pomóc Ci w rozwoju e-biznesu.